Huff, du må være forsiktig og lytte til kroppen din ♡Akkurat likt her. Kan stå hos en pasient på jobb og ikke vite hvor jeg skal gjøre av meg for det er så ubehagelig. Har jeg i tillegg kynnere samtidig er det jo ekstra festlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, du må være forsiktig og lytte til kroppen din ♡Akkurat likt her. Kan stå hos en pasient på jobb og ikke vite hvor jeg skal gjøre av meg for det er så ubehagelig. Har jeg i tillegg kynnere samtidig er det jo ekstra festlig
Prøver, men når de som lager listene ikke klarer å forstå at jeg ikke klarer de tunge pasientene lenger så er det ikke så lett:-/. Er attpåtil 2 spl som lager listene som er sykemeldt pga enten ryggproblemer eller svangerskapsrelaterte problemer og se vet veldig godt jeg har bekkenløsning og kynnereHuff, du må være forsiktig og lytte til kroppen din ♡
Så vanskelig de er da, vil de ikke høre etter? Kanskje du skal vurdere litt sykemelding, liker ikke at du får kynnere :/Prøver, men når de som lager listene ikke klarer å forstå at jeg ikke klarer de tunge pasientene lenger så er det ikke så lett:-/. Er attpåtil 2 spl som lager listene som er sykemeldt pga enten ryggproblemer eller svangerskapsrelaterte problemer og se vet veldig godt jeg har bekkenløsning og kynnere
Virker nesten sånn. Det er i tillegg en ia bedrift så de er egentlig pliktig å tilrettelegge. Da jeg gikk med førstemann med bekkenløsning fikk jeg ikke lov til å sitte inne på kontoret selv om legen rådet meg til det da sjefen trengte meg ute i pleien som spl. Nå sitter 2 spl inne så forstår ikke helt hva sjefen tenker.Så vanskelig de er da, vil de ikke høre etter? Kanskje du skal vurdere litt sykemelding, liker ikke at du får kynnere :/
Det høres ikke bra ut :/Virker nesten sånn. Det er i tillegg en ia bedrift så de er egentlig pliktig å tilrettelegge. Da jeg gikk med førstemann med bekkenløsning fikk jeg ikke lov til å sitte inne på kontoret selv om legen rådet meg til det da sjefen trengte meg ute i pleien som spl. Nå sitter 2 spl inne så forstår ikke helt hva sjefen tenker.
Vurderer sterkt sykemelding etterhvert da jeg bruker fridagene mine på å komme meg etter lange dager på jobb med bekkenløsning
Tenkte å høre med verneombudet eller tillitsvalgt ihvertfallDet høres ikke bra ut :/
Kan HMS ansvarlig hjelpe deg?
Det syns jeg du burde gjøreTenkte å høre med verneombudet eller tillitsvalgt ihvertfall.
Blir så sint!Virker nesten sånn. Det er i tillegg en ia bedrift så de er egentlig pliktig å tilrettelegge. Da jeg gikk med førstemann med bekkenløsning fikk jeg ikke lov til å sitte inne på kontoret selv om legen rådet meg til det da sjefen trengte meg ute i pleien som spl. Nå sitter 2 spl inne så forstår ikke helt hva sjefen tenker.
Vurderer sterkt sykemelding etterhvert da jeg bruker fridagene mine på å komme meg etter lange dager på jobb med bekkenløsning
Friste friste? :-DDen følelsen når tuppa på 4 insisterer på å kjøpe salami på butikken.. og nå sitter å spist det ved siden av meg![]()
Tror tillitsvalgt skal jobbe dag i morgen med meg, får høre med henne daDet syns jeg du burde gjøre![]()
Åååh og jeg som har såååååååå lyst på salamiDen følelsen når tuppa på 4 insisterer på å kjøpe salami på butikken.. og nå sitter å spist det ved siden av meg![]()
Jeg også .. satte meg lenger unna henne for å si det sånnÅååh og jeg som har såååååååå lyst på salami
Bra, håper hun kan hjelpe degTror tillitsvalgt skal jobbe dag i morgen med meg, får høre med henne da![]()
Den følelsen når tuppa på 4 insisterer på å kjøpe salami på butikken.. og nå sitter å spist det ved siden av meg![]()
Forstår jeg godt. Kjenner det er visst cravingsen som tok over for eplejuice for har så lyst på salamiJeg også .. satte meg lenger unna henne for å si det sånn![]()
Håper også detBra, håper hun kan hjelpe deg![]()
Jeg er sånn som holder meg unna enda de sier det skal være Okei.Jeg har bedt mamma og pappa kjøpe med en pakke til meg når de kommer i morgen. Gleder meg!
Da må du tvinge fram dilla på noe annetForstår jeg godt. Kjenner det er visst cravingsen som tok over for eplejuice for har så lyst på salami
Jeg er sånn som holder meg unna enda de sier det skal være Okei.