~.:[Skravletråd]:.~

Ikke egoistisk det, lov å ha lyst til å få gjort noe en har gleda seg til lenge.

Ja, og jeg er alltid alene. Jeg får aldri gjort noe for meg selv...uansett når jeg planlegger, så går det aldri.

Hvor ofte er man til kontroller igjen ? Tror jeg kanskje fikk de litt ofte i starten, litt tilfeldig. Sjekket arket mitt nå og ser at siste kontrollen var 16+1.... er 23+2 i dag... har time hos jm neste uke, så jeg stresser ikke, bare lurer :)

Hvor ofte er man til kontroller igjen ? Tror jeg kanskje fikk de litt ofte i starten, litt tilfeldig. Sjekket arket mitt nå og ser at siste kontrollen var 16+1.... er 23+2 i dag... har time hos jm neste uke, så jeg stresser ikke, bare lurer :)
Det er vel ca en mnd i mellom kontroller på dette tidspunktet? Så rundt 12, ul, 20 noe, 24, osv? Husker jeg fikk en oversikt over gjennomsnitt besøk men fant ikke men disse kan variere selvsagt.

Det er vel ca en mnd i mellom kontroller på dette tidspunktet? Så rundt 12, ul, 20 noe, 24, osv? Husker jeg fikk en oversikt over gjennomsnitt besøk men fant ikke men disse kan variere selvsagt.
Ja, minnes å huske det var noe sånt. Men jeg fikk to forskjellige oversikter av lege og jm.. Gått ca dobbelt så lenge nå da. Men det er nok ikke noe farlig, føler meg ok og kjenner masse liv hver dag så...

Voldsomt så ømme, vonde og ubehagelige puppene mine er denne gang ifht med førstemann.

Voldsomt så ømme, vonde og ubehagelige puppene mine er denne gang ifht med førstemann.
Her også. Eller det er brystvortene mine,de er uutholdelig vonde. Hadde ikke sånn med tuppa.. :/

Jeg går til jordmor hver 4.uke :)

Var bare 1 uke mellom OUL og jordmortime, bortsett fra det så har det vært ca hver 4.uke hos jordmor/lege her også. Neste er på mandag,hos lege, i uke 24, så blir den etter det hos JM i uke 28.

Jeg går på svangerskapsambulatoriet hver 4 uker, det holder egentlig for meg.

Skal til lege i uke 25 og jordmor uke 28.
Etter det er det kun svangerskapsambulatoriet og jordmor som følger opp. Hos jordmor er det uke 28, 35, 38 og 40.

Jeg går til kontroller på sykehuset hver 2.-3. Uke, i tillegg til lege/jm hver 2.-3. Uke.. Jeg har høyrisikosvangerskap da, så må ofte på kontroll, men det vanlige er vel hver 4.uke :)

Vil liksom ha før helga, men det tror jeg ikke de kan. Skal ringe å høre når de åpner, hvis ikke så tar jeg henne med. Hun skal sove på den tiden og kan sove i vogna (som hun alltid gjør)...håper det går! #egostiskmor

Hvordan gikk det? Hadde nok prøvd meg på noe sånt selv også, er ikke ego, viktig for henne at du er litt blid også, eller hva? :)

Her også. Eller det er brystvortene mine,de er uutholdelig vonde. Hadde ikke sånn med tuppa.. :/
Akkurat likt her. Kan stå hos en pasient på jobb og ikke vite hvor jeg skal gjøre av meg for det er så ubehagelig. Har jeg i tillegg kynnere samtidig er det jo ekstra festlig

Akkurat likt her. Kan stå hos en pasient på jobb og ikke vite hvor jeg skal gjøre av meg for det er så ubehagelig. Har jeg i tillegg kynnere samtidig er det jo ekstra festlig
Æææh! Jeg klør sånn og puppene mine er litt ømme... I dag hadde jeg en kynner, i tillegg til at mini sparket for harde livet pga høye lyder (i bhg)... SAMTIDIG som en liten gutt kjørte bil på puppene mine og ned på magen. God - Goooooood stemning! Så kjenner til følelsen av at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Hadde mest lyst til å skrike ut "Hold kjeeeeft", men hadde kanskje blitt i hardeste laget i barnehagen :p

Æææh! Jeg klør sånn og puppene mine er litt ømme... I dag hadde jeg en kynner, i tillegg til at mini sparket for harde livet pga høye lyder (i bhg)... SAMTIDIG som en liten gutt kjørte bil på puppene mine og ned på magen. God - Goooooood stemning! Så kjenner til følelsen av at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Hadde mest lyst til å skrike ut "Hold kjeeeeft", men hadde kanskje blitt i hardeste laget i barnehagen :p
Slike dager har en bare lyst til å legge seg ned og stenge verden ute litt:-P. Jeg her gitt beskjed til jobben at jeg ikke klarer tunge pasienter, allikevel så jeg tidligere i uken at jeg skal til ikke mindre enn 3 tunge pasienter i morgen kveld. Den ene slipper jeg somregel løft på men er mye opp og ned og litt hjelp med å komme opp fra stol osv og kjenner det godt bare det. Blæææh nesten lyst til å være syk i morgen på jobb. I tillegg til kynnere og ømme pupper

Hvordan gikk det? Hadde nok prøvd meg på noe sånt selv også, er ikke ego, viktig for henne at du er litt blid også, eller hva? :)

Jo, altså det gikk overraskende bra. Hun sov kun 1t, da hadde frisøren rukket å sette i stripene. Tok henne inn, og hun satt lenge å bare kikka. Var mye spennende å se på! Hadde med iPad, rosiner, brødskive +++ så hun hadde underholdning.

Jeg hadde time 1145 og gikk ut derfra 1530! Frisøren klippa frøkna også, hun synes det var behov for en sveis. Så det var gøy!

Mor fikk 30 cm kortere og lysere hår. Det var utrolig deilig :)

Jo, altså det gikk overraskende bra. Hun sov kun 1t, da hadde frisøren rukket å sette i stripene. Tok henne inn, og hun satt lenge å bare kikka. Var mye spennende å se på! Hadde med iPad, rosiner, brødskive +++ så hun hadde underholdning.

Jeg hadde time 1145 og gikk ut derfra 1530! Frisøren klippa frøkna også, hun synes det var behov for en sveis. Så det var gøy!

Så godt at det gikk fint :-) Tror de forstår av og til at det er greit å bare se på og ikke mase hehe
Deilig å få ny frisyre.

Så herlig, mor og datter på salongen sammen for første gang, synes jeg ser dere ;) hørtes deilig ut å få fresha seg! Vel fortjent :)

Back
Topp