~.:[Skravletråd]:.~

Nå er kl 05 og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sovet spesielt godt i natt.. ligger her i en sykehus seng da en bruker på jobb igår , falt og slo hodet så kraftig at vi tilkalte ambulanse og tok ct som påviste blødning :/
Venter nå på nytt ct kl 08 for videre forløp. ..
Ikke helt komfortabel med å ligge her, men personalet har vært super flinke med bruker som ikke er som oss, men jeg ble spurt om å være igjen pga han føler seg veldig trygg rundt meg...
Så ble 13 timers jobb på fredag og rundt 17 timer nå.. kjenner jeg savner sengen min og alt. ..
Veldig veldig spent på hva ct viser nå kl 08, håper bare alt går bra :(

Nå er kl 05 og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sovet spesielt godt i natt.. ligger her i en sykehus seng da en bruker på jobb igår , falt og slo hodet så kraftig at vi tilkalte ambulanse og tok ct som påviste blødning :/
Ikke helt komfortabel med å ligge her, men personalet har vært super flinke med bruker som ikke er som oss, men jeg ble spurt om å være igjen pga han føler seg veldig trygg rundt meg...
Så ble 13 timers jobb på fredag og rundt 17 timer nå.. kjenner jeg savner sengen min og alt. ..
Oj! Lykke til, til brukeren! :) å håper du snart få reise hjem til egen seng :)

Oj! Lykke til, til brukeren! :) å håper du snart få reise hjem til egen seng :)

Venter spent på nytt ct nå iallefall. . Krysser fingrene for at det svaret viser bedre enn det igår. .. :)

Halleluja!
4 mnd og 6 dager til permisjon!

Har normalt en super morgengretten kid som fint kan somle i over en time med påkledning om hu ikke blir masa på så sa sambo kunne vekke na før tidligvakta... Hu kledde seg sjølvsagt super raskt for sikkert første gang og lå i senga med lue, jakke og sekk og krangla på når sfo åpna og var så gretten at det er rent komisk.. Blir en utfordring når hu kommer i fjortiss alderen :-o haha håper virkelig minsten ikke tar etter storesøster der!

Skulle ta bussen i dag som jeg veldig sjeldent gjør. Står og venter, bussen kommer og kjører FORBI! Fy faen...jeg er sur nå. Kommer for sent på jobb gjør jeg og..

:o
Ta vare på deg selv!
Stor klem ♡♡

:eek:
Ta vare på deg selv!
Stor klem ♡♡

Endte opp med 22 timer på jobb :/
Var helt kake igår når jeg endelig kom meg hjem og er enda verre idag :(
Opp 0515 på jobb igjen .. den andre jobben min..
Kanskje ikke rart jeg får tidlig kynnere ?:/
Takk for gode ord <3

Endte opp med 22 timer på jobb :/
Var helt kake igår når jeg endelig kom meg hjem og er enda verre idag :(
Opp 0515 på jobb igjen .. den andre jobben min..
Kanskje ikke rart jeg får tidlig kynnere ?:/
Takk for gode ord <3
Kjære deg,du kan jo ikke holde på sånn. Ta vare på dere ♡

Kjære deg,du kan jo ikke holde på sånn. Ta vare på dere ♡

Nei, det kan jeg faktisk ikke. Men arbeidsmoralén er altfor drøyt høy og jeg setter alltid alle andre behov foran mine :/
Har ikke samvittighet til å sette ned foten, selv om jeg nå virkelig burde :/ <3

Nei, det kan jeg faktisk ikke. Men arbeidsmoralén er altfor drøyt høy og jeg setter alltid alle andre behov foran mine :/
Har ikke samvittighet til å sette ned foten, selv om jeg nå virkelig burde :/ <3
Jo, snuppa. Jobbe kan du gjøre om 2 år! Jeg fikk beskjed av dere å sykemelde meg, og hørte på dere, nå er det din tur å høre ♡

Hjelp, baketips noen?

Våknet nå etter nattevakt. Har rukket å sette i gang kjøkkenmaskinen med en bolledeig, har hatt lyst på boller siden i går.. helst 12—øres (solskinnsbolle?) Men synes det blir så ekkel smak på vaniljekremen uansett om jeg lager den selv eller kjøper på boks. Har noen et tips? Tror det er en bismak jeg har hengt meg opp i, smaker liksom såvidt dårlig melk.. bakeriboller har jeg aldri kjent det med.

Kanskje jeg bare skal innom bakeriet når jeg skal opp og handle:p så kan vi lage gode vanlige boller her..

Jo, snuppa. Jobbe kan du gjøre om 2 år! Jeg fikk beskjed av dere å sykemelde meg, og hørte på dere, nå er det din tur å høre ♡

God du og dere er <3 takk for omsorgen <3
Skal prøve å skjerpe meg og tenke om jeg heller skal klare å sykemelde meg fra jobb nr 2 .. har 3 uker på meg til å "manne meg opp" ...
Jobb nr 1 er jo grei for den er 0730-1530... og kun hverdag... :)
Her inne får man all den gode støtten og råd man trenger , så takk <3

Hjelp, baketips noen?

Våknet nå etter nattevakt. Har rukket å sette i gang kjøkkenmaskinen med en bolledeig, har hatt lyst på boller siden i går.. helst 12—øres (solskinnsbolle?) Men synes det blir så ekkel smak på vaniljekremen uansett om jeg lager den selv eller kjøper på boks. Har noen et tips? Tror det er en bismak jeg har hengt meg opp i, smaker liksom såvidt dårlig melk.. bakeriboller har jeg aldri kjent det med.

Kanskje jeg bare skal innom bakeriet når jeg skal opp og handle:p så kan vi lage gode vanlige boller her..

Hadde laget vanlige,og kjøpt med krem på bakeriet :-p
Jeg er helt crazy etter vanlige hjemmelaget boller dette svangerskapet!!! Laget det mye.Ikke rart jeg snart triller:-/

Skal prøve å skjerpe meg og tenke om jeg heller skal klare å sykemelde meg fra jobb nr 2 .. har 3 uker på meg til å "manne meg opp" ...
Ja, tenkt hardt, sett deg selv og barnet i magen først♡

Ingen som takker deg for å slite deg ut. Det kan vær tungt å gå gravid og da hjelper ikke lange tunge vakter. Tenk på deg og den lille først og fremst og husk du skal klare å leve utenom jobb også :-)

Ingen som takker deg for å slite deg ut. Det kan vær tungt å gå gravid og da hjelper ikke lange tunge vakter. Tenk på deg og den lille først og fremst og husk du skal klare å leve utenom jobb også :)

Dere har så rett. Takk for oppløftende ord og at dere styrker meg hihi :)
Skal skjerpe meg ! ;)<3

Dere har så rett. Takk for oppløftende ord og at dere styrker meg hihi :)
Skal skjerpe meg ! ;)<3
Ja, ta deg sammen altså :p :D

Neida hehe det er lett å glemme seg selv midt i alt så hjelper å snakke med andre :-) så absolutt ikke noe å takke for. Vil ha friske og raske mammaer her (dog... Blir kanskje litt tregere pga disse magene)

Back
Topp