~.:[Skravletråd]:.~

Hjemme med sykt barn i dag, energi nivået hennes er overraskende på topp. Puh! Gleder meg allerede til hun skal sove ;)

Er på jobb, går etter lunsj for kontroll hos legen:) skal ta blodprøver i dag, wihi. Glemte å ta urinprøve på morgenen så nå må jeg snart ta den.

I går ble jeg skikkelig "oppblåst" i magen i løpet av ettermiddagen. Den var svær. I dag mer normal igjen:p

Er på jobb, går etter lunsj for kontroll hos legen:) skal ta blodprøver i dag, wihi. Glemte å ta urinprøve på morgenen så nå må jeg snart ta den.

I går ble jeg skikkelig "oppblåst" i magen i løpet av ettermiddagen. Den var svær. I dag mer normal igjen:p
Jeg var også stor i går kveld, men i morges var jeg nesten flat. Blei nesten litt skuffa av å se meg i speilet, haha!

Legen min lytter ikke etter hjertelyd før uke 20:/ så da får jeg en ekstra spennende oul hvis ikke bevegelsene tiltar. Men det gjør de nok:)

i går var vi på middag hos mamma. Da gikk jeg med mammabukse og en pen topp. Da var visst første gang i dette svangerskapet at noen skulle ta meg på magen gitt :p Men mamma får lov da :)

Tilbake på jobb, det skal bli deilig..seriøst slitsomt å være hjemme med sykt barn.

Håper på en kort dag :)

Hjemmedag med tuppa, planleggingsdag i barnehagen :)

ser ikke frem til arbidshelg... disse 10 dagers ukene er lange... og spent på om min kollega kommer på jobb eller om det kommer en vikar. :/ Stygt å si det kanskje men er mye mer slitsomt å jobbe med vikar enn han faste da vi har opparbeidet oss rutiner på jobben og hvem som gjør hva osv ...
Når vikarer da kommer, så styrer de med mine oppgaver osv, og det stresser meg :(

ser ikke frem til arbidshelg... disse 10 dagers ukene er lange... og spent på om min kollega kommer på jobb eller om det kommer en vikar. :/ Stygt å si det kanskje men er mye mer slitsomt å jobbe med vikar enn han faste da vi har opparbeidet oss rutiner på jobben og hvem som gjør hva osv ...
Når vikarer da kommer, så styrer de med mine oppgaver osv, og det stresser meg :(
Det skjønner jeg, når man jobber sammen med noen faste har man jo rutiner osv. så det er lov å si det :)

Det skjønner jeg, når man jobber sammen med noen faste har man jo rutiner osv. så det er lov å si det :)

takk for forståelsen ja ;) merkelig hvordan man ubevisst nesten har innarbeidet seg faste rutiner uten å ha snakket om det egentlig , for så å merke det når man får andre å jobbe med :P
Har jobbet med han nå i 2 år så da har det bare blitt som det har blitt :P

Jeg kjenner jeg blir litt irritert. Aldri i verden at du ut av det blå bare får litt vondt og føder en baby uten å vite at du er gravid.
Uansett om du har INGEN plager, ekstremt liten mage og at som måtte klaffe, aldri i verden om du får meg til å tro at du helt til du føder ikke hadde noen anelse!

Jeg kjenner jeg blir litt irritert. Aldri i verden at du ut av det blå bare får litt vondt og føder en baby uten å vite at du er gravid.
Uansett om du har INGEN plager, ekstremt liten mage og at som måtte klaffe, aldri i verden om du får meg til å tro at du helt til du føder ikke hadde noen anelse!
Haha!! Nei der kan jeg faktisk si meg enig.. veldig rart at man kan si noe sånt, at man ikke merker det før da.. hehe!

Jeg tror det har mye med fornektelse å gjøre. At man er så sikker på at man ikke kan være gravid, at psyken overser alle signaler på det motsatte.

Jeg tror det har mye med fornektelse å gjøre. At man er så sikker på at man ikke kan være gravid, at psyken overser alle signaler på det motsatte.
Ja, joda, den ser jeg. Litt som med at ønsker du det nok kan kroppen tro at den er det osv. Men seriøst, har du hatt sex så ER det alltids en sjanse for det, uansett hvor liten den nå måtte være!

Da jeg skulle grave frem noe garn i dag, fant jeg så si to ubrukte Bravado amme-bher. Da har jeg tre stk, trenger ikke å kjøpe fler med det første.
Fant også noe mammatøy, digg :)
Så flott, penger spart ;)

Da har jeg offisielt sagt hadet bra til magemusklene mine!

Har frydet meg over de to fine rutene øverst på magen som jeg har vært sååå stolt av fram til i dag!
Nå er de borte vekk og musklene ser ut til å ha delt seg:-/

Fascinerende kropp vi har!

Håper håper håper at magen blir noenlunde fin og stram igjen etter sistemann også:-) Erfaringen tilsier at det tar ca 10 mnd lengre enn det gjorde med "fotballfrue":-) :-) :-)

Nok en ensom lørdagskveld over. En i rekken av mange. Håper virkelig gubben er hjemme neste helg.
Nå skal jeg sove Så helgen blir ferdig fortest mulig. Oul på mandag. :)

Back
Topp