~.:[Skravletråd]:.~

noen som har tips til fine apper ifm svangerskapet ? :)
har en som heter "gravid og baby" men tenkte også på sånn til å legge på når man tar magebilder f.eks :)
Har android tlf :)
Jeg liker veldig godt pregnancy +, mye kjekk info både daglig og ukentlig og mye mer.
Til bilder bruker jeg cinemama :)

Måtte betale litt tror jeg men pregnancy + er bestw jeg har prøvd til nå ihvertfall :) har også gravid og baby men den er ikke like kjekk :p

fant kun den cinemama jeg ;/

fant kun den cinemama jeg ;/
7220756c9e97bcb69a8890cae9a09d66

Søkte kun pregnancy så er det blant første så kommer opp.
Vises graviditet + i selve app store av en eller annen grunn

7220756c9e97bcb69a8890cae9a09d66

Søkte kun pregnancy så er det blant første så kommer opp.
Vises graviditet + i selve app store av en eller annen grunn

stemmer, fant den hehe.. har den installert men pga jeg måtte betale så slettet jeg den :P
takk for hjelpen hihi

Hehe tror det er sånn første app jeg har betalt for, fikk du prøve den gratis først? Brukte den gratis før jeg måtte betale, så ville ikke miste den :p

jepp, fikk bruke den gratis frem til uke 14 :P

Akkurat snakket med nav, jobb/lønningskontoret hadde FORTSATT ikke sendt sykemeldingene eller inntektsopplysningene inn. Jeg ble sykemeldt 17.11. Herregud.
Venter på ny telefon fra avdelingslederen på jobb, sitter med ny sykemelding som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av nå for frister lite å gi til jobb.

Akkurat snakket med nav, jobb/lønningskontoret hadde FORTSATT ikke sendt sykemeldingene eller inntektsopplysningene inn. Jeg ble sykemeldt 17.11. Herregud.
Venter på ny telefon fra avdelingslederen på jobb, sitter med ny sykemelding som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av nå for frister lite å gi til jobb.
For et opplegg!! Du må bare mase på jobben, og sende inn del D til NAV selv. Det er vel bare den første gangen de trenger å sende inn inntektsopplysningene dine? Så håper det ikke blir mer surr ved evt andre sykemeldinger eller forlengelse av sykemeldingen.

For et opplegg!! Du må bare mase på jobben, og sende inn del D til NAV selv. Det er vel bare den første gangen de trenger å sende inn inntektsopplysningene dine? Så håper det ikke blir mer surr ved evt andre sykemeldinger eller forlengelse av sykemeldingen.
Venter fortsatt på telefon fra avdelingslederen.. Hun var opptatt når jeg ringte, har ringt ihvertfall 3-4 ganger nå og mast så blir så oppgitt og frustrert.
Skal spørre hun på jobb om jeg skal bare sende inn alt til nav, nav mente det vanlige var at arbeidsgiver gjorde det siden de skulle ha del c. Orker virkelig ikke farte ut til jobb med del c for så å sende del D til nav. Virker litt bakvendt i mitt hode?

Skulle tro det holdt å føle seg dritt med konstant kvalme, hodeverk, bekkenløsning og alt uten å måtte beskymre seg halvt i hel over jobb og økonomi også :-(
Vil bare ha et svangerskap hvor jeg kan glede meg litt over baby og ikke bare stresse.

Venter fortsatt på telefon fra avdelingslederen.. Hun var opptatt når jeg ringte, har ringt ihvertfall 3-4 ganger nå og mast så blir så oppgitt og frustrert.
Skal spørre hun på jobb om jeg skal bare sende inn alt til nav, nav mente det vanlige var at arbeidsgiver gjorde det siden de skulle ha del c. Orker virkelig ikke farte ut til jobb med del c for så å sende del D til nav. Virker litt bakvendt i mitt hode?

Skulle tro det holdt å føle seg dritt med konstant kvalme, hodeverk, bekkenløsning og alt uten å måtte beskymre seg halvt i hel over jobb og økonomi også :-(
Vil bare ha et svangerskap hvor jeg kan glede meg litt over baby og ikke bare stresse.
Om det er langt til jobben kan du jo scanne sykemeldingen og sende på Mail om du har mulighet til det, eller sende per post? Det er i hvert fall ditt ansvar å sende del D selv, og ikke arbeidsgiver, selvom arbeidsgiver innimellom gjør det for deg. Men når det har vært så mye surr hadde jeg heller sendt den selv for å være sikker på at det blir gjort.

Jeg fikk heldigvis sykepengene mine for november i går. Det var deilig etter to måneder uten noen ting. Nå er det selvfølgelig problemer med den oppfølgende sykemeldingen, men var innom NAV i går, så håper det går fortere en to måneder denne gangen!

I dag våknet jeg plutselig opp med pupper..! Merkelig opplevelse:p

Vi skal ut å se på bryllupslokaler i dag. Håper virkelig at disse lokalene er "this is it", så kan vi endelig begynne sparingen.

Så skal jeg kjøpe stoff til å sy karnevalskostyme.

Vi skal ut å se på bryllupslokaler i dag. Håper virkelig at disse lokalene er "this is it", så kan vi endelig begynne sparingen.

Så skal jeg kjøpe stoff til å sy karnevalskostyme.
Så spennende! Har dere satt noen dato for bryllupet eller?

Eldstemann er hos pappaen sin i helgen og minsten skal til foreldrene til mannen-de skal til skullerudstua å stå på ski :) så jeg skal for en gang skyld bli med mannen på kamp uten barn! *avslappende :P flere som har planer idag? :)

Back
Topp