~.:[Skravletråd]:.~

Vi har vært i svømmehallen i dag, utrolig gøy.
Senere på dagen gikk vi en tur, fikk kjøpt en barselgave. Hun ene i bsrselgrupp mi har fått nr 2, og vi har barselgruppe i morgen :)

Resten av dagen/kvelden blir det sofa, film og håndarbeid.

I dag er snuppa 2 år! Hurra! Det er sprøtt at det allerede er gått 2 år siden hun kom til verden, på fetteren sin bursdag :-P I går hadde vi huset fullt av besøk av min familie (vi feiret også søsteren min sin gutt som blir 3 år i dag), og i dag skal vi ha huset fullt av mannen sin familie :-) kjempekoselig helg, men det er litt slitsomt også når jeg har så vondt i bekkenet. Heldigvis har jeg mange som er flinke å hjelpe til ;-)

I dag er snuppa 2 år! Hurra! Det er sprøtt at det allerede er gått 2 år siden hun kom til verden, på fetteren sin bursdag :p I går hadde vi huset fullt av besøk av min familie (vi feiret også søsteren min sin gutt som blir 3 år i dag), og i dag skal vi ha huset fullt av mannen sin familie :) kjempekoselig helg, men det er litt slitsomt også når jeg har så vondt i bekkenet. Heldigvis har jeg mange som er flinke å hjelpe til ;-)

Gratulerer med 2 åringen :)

jeg er skikkelig sjuk for tiden.. og det bekymrer meg litt.. jeg hoster så inderlig, får ikke sove, er helt tett i hodet.. vært hos legen og tatt tester, men det er fint lite han kan gjøre for meg :( Er livredd for den lille i magen jeg :(

Hva bedriver dere på en søndag? :)

Juhu, vi sløver på sofaen:) er kaldt i dag. Jenta vår er fortsatt slapp med feber og kvalme. Begynte på torsdag.

Hva bedriver dere på en søndag? :)

Svært lite akkurat nå.. Men har holdt på en times tid med å shine kjøkkenet så langt det lar seg gjøre, midt oppi oppussing kaoset her. Og det å vaske opp , når man er vant til oppvaskmaskin, er vanvittig kjedelig!
Gud så bortskjemt man blir av å ha slike goder altså ...

Svært lite akkurat nå.. Men har holdt på en times tid med å shine kjøkkenet så langt det lar seg gjøre, midt oppi oppussing kaoset her. Og det å vaske opp , når man er vant til oppvaskmaskin, er vanvittig kjedelig!
Gud så bortskjemt man blir av å ha slike goder altså ...
Ja,man venner seg til sånt , får det tilbake snart ?:)
Her perler tuppa og jeg strikker litt.

Ja,man venner seg til sånt , får det tilbake snart ?:)
Her perler tuppa og jeg strikker litt.

Håper å få tilbake strømmen på kjøkkenet innen onsdag. . Hele prosjektet med soverommet skal være ferdig innen neste helg har det blitt sagt :)

Vi har vært i barselgruppe i dag, veldig koselig! Hun ene har blitt mamma på nytt (to andre gravide), så det var hyggelig med en baby.

Frøkna sovnet på vei hjem, så mannen kom å møtte meg. Vi dro på kaffe og kosa oss glugg, i mens frøkna sov ute.

Nå ligger jeg på sofaen å strikker...

Jaja, da greide jeg å få omgangssyke for andre gang på to uker:( kjennes litt mildere ut en sist bank i bordet. Men må starte uka med å avbestille kontrollen hos legen og melde meg syk to dager:( jeg har jo vært mer syk enn frisk i vinter. Hadde så lyst til å få hørt hjertelyden<3

Var hos jm for første gang i dag :) Kjempe fornøyd og en utrolig koselig dame! Fikk høre hjertelyden igjen, selvom h*n ofte ødela/forstyrret ved å sprelle og sparke mot dopleren flere ganger :D Morsomt! Nå er det to uker igjen til oul, og jeg kan nesten ikke vente.

På vei til tannlegen, håper på null hull!

ååh, bare en uke til tidlig ultralyd! jeg gleder meg så mye at det gjør litt vondt i magen! tenk om de ser kjønnet?? Tenk om det faktisk er en sprell levende frisk liten baby der inne? Åhhh <3

noen som har tips til fine apper ifm svangerskapet ? :)
har en som heter "gravid og baby" men tenkte også på sånn til å legge på når man tar magebilder f.eks :)
Har android tlf :)

Back
Topp