~.:[Skravletråd]:.~

Vi har begynt å se på call the midwife her i hus....
Sipper og blir beskymret omkverandre her haha uff

Du vet du er gravid når kommer hjem fra jobb, dritsulten og kvalm. Du kommer inn døren og det lukter deilig pizza i huset. Du spør kjæresten om han har laget mat. Han svarer; ja men det er lenge siden. Det var ett pizzastykke igjen, men det kastet jeg akkurat i søppelet. Du plukker opp pizzaen og spiser... *flau* :eek::p

Er det noen som helst av disse pølsene vi kan kose oss med i julen?

Vedlegg

• FB_IMG_1449997325947.jpg
    FB_IMG_1449997325947.jpg
    178,9 KB · Visninger: 33
Drømte i natt eg jeg så en liten guttebass på ultralyden! Utrolig spent på hva jeg får denne gangen.

Har litt guttefølelse, men svangerskapet ligner mer på det jeg hadde med jenten min:-)

Drømte i natt eg jeg så en liten guttebass på ultralyden! Utrolig spent på hva jeg får denne gangen.

Har litt guttefølelse, men svangerskapet ligner mer på det jeg hadde med jenten min:-)

Gøy! Jeg har alltid hatt på følelsen at jeg kom til å bli en guttemamma. Har en gutt fra før, men ting er ganske annerledes denne gangen, så jeg føler kanskje litt at det er jente :-p
vi skal ikke vite på OUL vi da, så da blir det spennende i juli :-p

Må bare dele dette gullkornet fra mini på snart 8..

Vi satt i sofaen igår mens sambo var på kjøkkenet. Gravid og oppblåst som eg e så.. Fises det endel :rolleyes: sa unnskyld meg. Da begynte hun å snakke nokså høyt om det at det var bra jeg sa unnskyld for å ha fese.. For å roe henne ned litt slik at sambo ikke skulle høre det så sa jeg shhh på tull til henne. Da blir hun stille et halvt minutt før hun erklærer at hvis sambo kommer inn og lukter at jeg hadde fese så skulle hun si at det var henne :D :D :D

Hahah da måtte eg jo bare si det til sambo og si at hu faktisk va villige til å påta seg fisen min :-P da ble hun skikkelig snurt for eg sko jo ikke si noe til han :-P

Ei jeg kjenner mista nå :( ho var 11+3 :( får så sinnsykt vondt av henne :(

Back
Topp