~.:[Skravletråd]:.~

Skal på 'julebord' aka treff i en motecommunity jeg er med i neste lørdag. Vi skal på sushirestaurant men de har mer enn sushi der, heldigvis. Er ikke så høytidelig men blir gøy å få vært med på noe. :p Ellers sitter jeg jo inne hele dagen. Jeg vet at sushi er klargjort for gravide nå, men jeg stoler IKKE på unge, norske sushi kokker og sushi buffet der man ikke har kontroll over når sushien er laget eller hvilken temperatur den har der.. litt fysen der :p

Seriøst stress dag. Stakkars frøkna, blir hentet når bhg stenger...

Det er juleverksted i BHG i morgen, mannen skal være med. Vi har teamdagen med jobben i morgen, så kommer sent hjem også da...blæ!

Resten av uka er mannen på reise, så dette blir en travel uke.

Hørte nesten til syte/klage tråden det her.

Skulle vært inne hos legen for 15 min siden.. Hater å vente og er såå kvalm.
Føler meg super teit så sitter og småbrekker meg her :-P

Endte med å vente i en halv time til jeg klaga og da ble det fortgang :-P fikk forlenget sykemelding, resept på kvalmestillende og tatt blodtrykk.. Gleder meg til å gå hjem å legge meg nå!

Endte med å vente i en halv time til jeg klaga og da ble det fortgang :-P fikk forlenget sykemelding, resept på kvalmestillende og tatt blodtrykk.. Gleder meg til å gå hjem å legge meg nå!
Bra du ble hørt :)

Vært hos legen med lilletupp i dag som har feber. Føles greit å ha sjekket siden vi bor en time unna legevakt. Snart nattevakt, måtte den bli roligere enn den i natt:)

Shit det slo meg i stad at det er kun 2 uker til den viktige ultralyden! Iiihhh, som tiden går!

Den viktige? :-P
To uker til jeg også skal, håper tiden til da flyyyyr.

Nakkefold, hvor de ser om noe er galt osv..har også tatt duo test blodprøver. Så får du en prosentsats over hvor stor fare det er for at barnet har downs eller andre syndromer.

Ok, våknet helt sykt kvalm i dag (vanligvis bare kvalm om kvelden). Nå prøver jeg å spise litt flr jeg vekker snuppa og det bærer avgårde til bhg og jobb. Blæh, har mest lyst å bli hjemme, men kan ikke da jeg skal ha en pårørendesamtale på jobb, også skal jeg på julekonsert i kveld (synder i kor), og kan ikke bli borte fra den heller da jeg har en solooppgave :eek: Dette blir en lang dag!

Ok, våknet helt sykt kvalm i dag (vanligvis bare kvalm om kvelden). Nå prøver jeg å spise litt flr jeg vekker snuppa og det bærer avgårde til bhg og jobb. Blæh, har mest lyst å bli hjemme, men kan ikke da jeg skal ha en pårørendesamtale på jobb, også skal jeg på julekonsert i kveld (synder i kor), og kan ikke bli borte fra den heller da jeg har en solooppgave :eek: Dette blir en lang dag!

Ikke meningen å le av at du har det fælt, for det der hørtes ikke godt ut...men jeg må innrømme at jeg fniste godt av at du synder i kor! :laughing002

Håper du føler deg bedre ila dagen og får en fin dag likevel :)

jeg har mensmurringer i magen, og kjenner at jeg ikke klarer å venne meg til sånt.. er redd det kommer blod på papiret hver gang ejg går på do.. gleder meg skikkelig til uke 12 og jeg kan slappe litt mer av...

Håper du blir bedre utover dagen :)
Men, en ting ;hvordan synder man i kor :p neida :p

Ikke meningen å le av at du har det fælt, for det der hørtes ikke godt ut...men jeg må innrømme at jeg fniste godt av at du synder i kor! :laughing002

Håper du føler deg bedre ila dagen og får en fin dag likevel :)
Håper du blir bedre utover dagen :)
Men, en ting ;hvordan synder man i kor :p neida :p

Hahah! Ler meg ihjel! Det skulle jo selvsakt være synge ;) Takk, kvalmen slapp taket, så det går mye bedre nå, heldigvis :D

Uff.. Toåringen min e sjuk igjen, hardt å begynne i bhg tydeligvis :(
Var til legen og tror ho mente eg burde no vente lenger med å kontakte lege :/

Klarer ikke å stå opp fra senga. Er så trøtt og sliten!

Back
Topp