~.:[Skravletråd]:.~

Drømte at jeg fødte. Ute på gresset på en skole eller lignende, gutt på 60cm. Ingen oppfølging etter fødselen. Haha. Sov ganske godt ellers.
I dag er det kveldsvakt.

drømte selv om svangerskapet inatt.. haha.. at jeg var på svangerskaps kontroll og de kikket på urinprøven min og så det var utslag på blod i urin... jeg ble kjempe redd selvsagt, men plutselig ble jeg informert om at de hadde analysert en annen sin pas sin prøve... haha :P min prøve var dermed helt fin :):)

GUD for noen rare drømmer jeg har om natten... haha :P

Gørr sliten! Ikke noe energi til å lage mat til kidsa... Tror det blir take away i dag gitt:-/

Gørr sliten! Ikke noe energi til å lage mat til kidsa... Tror det blir take away i dag gitt:-/
Det er så slitsomt å stå på kjøkkenet. Tror jammen vi tar noe ferdig i morra.

drømte selv om svangerskapet inatt.. haha.. at jeg var på svangerskaps kontroll og de kikket på urinprøven min og så det var utslag på blod i urin... jeg ble kjempe redd selvsagt, men plutselig ble jeg informert om at de hadde analysert en annen sin pas sin prøve... haha :p min prøve var dermed helt fin :):)

GUD for noen rare drømmer jeg har om natten... haha :p
Merkelige greier ja. :p

For et hormontroll jeg har vært idag! Jeg kommer ikke til å ha venner eller familie igjen etter denne graviditeten:nailbiting: Har ikke vært noe særlig hormonell med de tre andre.. Litt, men ikke i forhold til nå! Er det en liten jente mon´tro?:angelic:
Godt å høre at det er andre enn meg som har hilset på hormontrollet :D Jeg var ikke slik med første og fikk da jente, så jeg lurer på om det er gutt denne gangen ;)

Måtte til legevakta for å få hjelp til svangerskaps kvalmen som har tatt over livet mitt. Fikk kjeft hos damen i skranken da jeg ringte og ville ha en akutt time til fastlegen. Nå har jeg fått resept på postafen og jeg håper bare det funker! Legen ble sjokkert over mangelen på behandling jeg hadde fått og oppfordret meg til å møte opp der og si dem en ting eller to. Jeg vil bare ikke ha mer stress med de folka på legekontoret her nå.. :(

Ville ha gresk yoghurt sitron da noen sa det var som å spise ostekake på boks, men det var tomt når han var på butikken, og kvelden min er ødelagt!

Ville ha gresk yoghurt sitron da noen sa det var som å spise ostekake på boks, men det var tomt når han var på butikken, og kvelden min er ødelagt!
Åh den er veldig god...ihvertfall om du topper med en tskje jordbær syltetøy :-D

Eg e jo relativt fersk på forum, så lurer litt på. Hvordan funker skravletråden? Orket ikke å lese gjennom alle 42 sidene med innlegg :rolleyes:

Eg e jo relativt fersk på forum, så lurer litt på. Hvordan funker skravletråden? Orket ikke å lese gjennom alle 42 sidene med innlegg :rolleyes:
En skravler om alt så faller en inn ;-) ingen fast regel om hva, kun for å skravle og bli kjent såvidt meg bekjent ihvertfall.

Hormonella legger seg nå :p Står i fare for å gjøre meg upopulær både her og på Facebook om jeg ikke greier å holde de sure kommentarene for meg selv :p

Hormonella legger seg nå :p Står i fare for å gjøre meg upopulær både her og på Facebook om jeg ikke greier å holde de sure kommentarene for meg selv :p

Haha kjente meg igjen GLATT der... og jeg har krøpet til korset en gang alt på fjesboka

Back
Topp