lykkelitenFor2
Betatt av forumet
Er så sulten at jeg er kvalm Her.. men det er ingenting som frister.. jeg er mer trøtt enn noe annet så her skal det hjem å soves etter barna er levert i bhg og på skolen! #trøttitrynet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lå på badegulvet og så på at tuppa kledde på seg i dag... stakkars hun må jo tro mora er helt blåst.Jeg ligger på baderomsgulvet hos mamma. Skal egentlig kle på meg og komme meg av gårde men litt uvel og siden vi ikke har sagt noe enda, er baderomsgulvet veldig fintKunne lett sovna her!
Hva heter den siden, der man kan sjekke legemiddlene man tar, om de er trygge nå i svangerskapet?
Hva heter den siden, der man kan sjekke legemiddlene man tar, om de er trygge nå i svangerskapet?
Jeg bruker felleskatalogen.no
Thanks, ladies!Relis.no
Tryggmammamedisin.no (drives av Relis).
Hvilken bachelor har du tatt?Snusslutten er akkompagnert av bachelorskriving...hehe![]()

Hvilken bachelor har du tatt?Skal selv i gang i mars
![]()
SykepleieJeg er førskolelærer
Hva driver du med?
Sykepleie![]()
Har ikke vært noe særlig hormonell med de tre andre.. Litt, men ikke i forhold til nå! Er det en liten jente mon´tro?
Det er jo tidlig ennå6+0 idag og fortsatt ikke kastet oppføler meg nesten ikke gravid når jeg er så oppegående :/ skummelt faktisk
![]()
Drømte at jeg fødte. Ute på gresset på en skole eller lignende, gutt på 60cm. Ingen oppfølging etter fødselen. Haha. Sov ganske godt ellers.
I dag er det kveldsvakt.