~.:[Skravletråd]:.~

Er så sulten at jeg er kvalm Her.. men det er ingenting som frister.. jeg er mer trøtt enn noe annet så her skal det hjem å soves etter barna er levert i bhg og på skolen! #trøttitrynet :P

Jeg ligger på baderomsgulvet hos mamma. Skal egentlig kle på meg og komme meg av gårde men litt uvel og siden vi ikke har sagt noe enda, er baderomsgulvet veldig fint :wideyed: Kunne lett sovna her!

Jeg ligger på baderomsgulvet hos mamma. Skal egentlig kle på meg og komme meg av gårde men litt uvel og siden vi ikke har sagt noe enda, er baderomsgulvet veldig fint :wideyed: Kunne lett sovna her!
Lå på badegulvet og så på at tuppa kledde på seg i dag... stakkars hun må jo tro mora er helt blåst.

Hva heter den siden, der man kan sjekke legemiddlene man tar, om de er trygge nå i svangerskapet?

Har trøkket i meg en hel boks med crème cherie og sikkert ti kasa French herb knekkebrød.... Litt småkvalm plutselig :-P virker som det er alt eller ingenting her i gården haha

For et hormontroll jeg har vært idag! Jeg kommer ikke til å ha venner eller familie igjen etter denne graviditeten:nailbiting: Har ikke vært noe særlig hormonell med de tre andre.. Litt, men ikke i forhold til nå! Er det en liten jente mon´tro?:angelic:

Banan yoghurt gikk ned med glans! Nå er jeg fri, kjøpte en 4 pakning. :p
Trodde kvalmen fikk et lite opphold her men så kom det da tilbake for fullt.. jaja. Fikk i meg litt ris med buljong og håper på en rolig søvn resten av natta.

Jeg skal på sykehuset å ta duo test blodprøver, så videre til et annet sykehus med migrenen. Puh!

Drømte at jeg fødte. Ute på gresset på en skole eller lignende, gutt på 60cm. Ingen oppfølging etter fødselen. Haha. Sov ganske godt ellers.
I dag er det kveldsvakt.

Våknet kl 4 i natt :p så nå er jenta levert i barnehagen ;) jeg skal hjem å spise, sette på en maskin Med ulltøy også sove :)

6+0 idag og fortsatt ikke kastet opp :P føler meg nesten ikke gravid når jeg er så oppegående :/ skummelt faktisk :(

6+0 idag og fortsatt ikke kastet opp :p føler meg nesten ikke gravid når jeg er så oppegående :/ skummelt faktisk :(
Det er jo tidlig ennå:) du får prøve å nyte det:)

Back
Topp