~.:[Skravletråd]:.~

Hvordan er det mulig å spist seg super mett på middag kl 15 og nå 1930 er jeg super sulten igjen ????:/

Hvordan er det mulig å spist seg super mett på middag kl 15 og nå 1930 er jeg super sulten igjen ????:/
Veldig mulig!
Spiste svær porsjon med julemat og dessert ute idag....
Stoppet allikevel innom søndagsåpen butikk på vei hjem for frozen yogurt is....hahah

Usj, satte fra meg ett glass med sjokomelk på bordet ved siden av en blomst. Å etter jeg hadde drukket det opp så jeg at det hadde falt en liten knupp oppi melken :eek: Tror dere det er farlig for knøttet? Tenk om jeg har drukket litt av den. Vet ikke hvilken blomst det er :wideyed:

Usj, satte fra meg ett glass med sjokomelk på bordet ved siden av en blomst. Å etter jeg hadde drukket det opp så jeg at det hadde falt en liten knupp oppi melken :eek: Tror dere det er farlig for knøttet? Tenk om jeg har drukket litt av den. Vet ikke hvilken blomst det er :wideyed:

Er neppe farlig, er svært få av inneplantene man har i hus som er så giftige at det vil være et problem med en sååå liten mengde du evnt. har fått i deg.

Er neppe farlig, er svært få av inneplantene man har i hus som er så giftige at det vil være et problem med en sååå liten mengde du evnt. har fått i deg.

Puh :happy: Ble litt nervøs nå.. Skal ikke så mye til når en har en liten i magen :shy:

Ugh, er så kvalm om dagen! Jeg er kjempeglad for alle tegn på graviditet som jeg kan få, men får veldig flashback til mitt 2.svangerskap hvor jeg spydde min 40 ganger pr dag i 8 mnd!

Puh :happy: Ble litt nervøs nå.. Skal ikke så mye til når en har en liten i magen :shy:

Nei, vet jo hvor lite som skal til før man freaker ut, men du har nok ingenting å bekymre deg for :)

Har sååå lyst på noe, men vet ikke hva..? :(
Story of my life:p

Jeg kaster inn håndkleet og legger meg. Kjenner jeg blir fortere sliten nå. På en måte blir det godt med jobb i morgen, har hatt ferie en uke.

Jeg kaster inn håndkleet og legger meg. Kjenner jeg blir fortere sliten nå. På en måte blir det godt med jobb i morgen, har hatt ferie en uke.
Fikk akutt lyst på buljong, hadd heldigvis i skapet :-) Så da ble det buljong og rugsprø med brunost ;-)
Det ble vaniljeis med jordbærgelè strø :p var sikkert ikke det jeg "ville ha" men var det som havna i skåla :p

Jeg har også lagt meg. Livredd for å ikke få nok søvn. Er så trøtt hele tiden, redd for å sovne i pausa på jobb :/
Sov godt! :)

Noen andre som må spise hver andre time for å holde kvalmen borte? uhg vekta kommer til å være min verste fiende!
Jupp, det er det eneste som funker. Om jeg Ikke spiser innen 2 timer så klarer jeg ikke å spise og da er det igang men et uutholdelig kvalme :(

Back
Topp