~.:[Skravletråd]:.~

Har bodd i yogabuksa siden begynnelsen av november, dongeribuksene er såå ubehagelige mot magen at jeg kun går i de på jobb.. Må vel se om jeg finner en mammabukse snart jeg også, bare for å ha noe litt mer comfy å gå i til hverdags, funker dårlig med yogabukse når man skal se litt presentabel ut. Hvor har du handlet? :)
Kjøpte på HM. Fantastisk deilig bukse, kjennes nesten ut som å ha på seg tights selv om det er dongeri. Superstretcy :) Her er link: http://www.hm.com/no/product/31934?article=31934-C

Jeg måtte krype til korset og kjøpe meg mammabukse idag.. 5+3 liksom :O
Sto og så på buksene på HM selv, men landet på at jeg får vente bittelitt til. Tok fram bukser fra rett etter forrige svangerskap i stedet.men nå som jeg ser at andre også kjøper i uke seks lurer jeg på om jeg må tilbake likevel

Sto og så på buksene på HM selv, men landet på at jeg får vente bittelitt til. Tok fram bukser fra rett etter forrige svangerskap i stedet.men nå som jeg ser at andre også kjøper i uke seks lurer jeg på om jeg må tilbake likevel
Jeg kjøpte bare en da, men himmel så
Mye mer behagelig enn vanlig dongeribukse! Og så ser de pene ut, ingen som ser at det er mammabukse om man har en lang singlet over ;)

Den så skikkelig god ut :) Har ikke min størrelse i nettbutikken, men kanskje de har den i butikk, så skal ta en tur og titte litt. Det er jo ingen som ser at det er en mammabukse om man har en litt lang topp/genser, så det er jo fantastisk :D
Jeg kjøpte i butikk :) veldig fin bukse :)

Jeg måtte krype til korset og kjøpe meg mammabukse idag.. 5+3 liksom :O
Åh! Medfølelse! driver fortsatt på med strikk-trikset for å utsette det, men det er kun snakk om få dager igjen hvor det går an... Starta med det i uke 6(5+*), godt å høre at jeg ikke er den eneste som "popper" tidlig! ;-) :-)

Hva om du tar folat rett før du tar natta? Det gjør jeg med omega3kapsler, slik at jeg skal slippe å gå hele dagen å "gulpe" transmak :p
Det gjør jeg :) er kvalm store deler av dagen,så får de kun ned rett før jeg legger meg..

Moter meg opp til 3 timer med sosialisering i skogen m klassen til minstemann..

Ikke et fnugg av lyst. Gørr kvalm og hinsides trøtt.

Vurderer faktisk å bestikke han med et eller annet for å være hjemme..

Djeeeeez! Verdens dårligste mor for tiden:-(

#skammermeg

Wææh! Skal på to julebord neste helg og kjolen jeg har kjøpt til da vil avsløre for mye, da magen står rett ut og puppene har vokst. Trur jeg må
Kjøpe en ny kjole som ikke er tettsittende

Wææh! Skal på to julebord neste helg og kjolen jeg har kjøpt til da vil avsløre for mye, da magen står rett ut og puppene har vokst. Trur jeg må
Kjøpe en ny kjole som ikke er tettsittende
Samme problemet her... :/ men jeg finner ikke noe annet hellet :/

Trur ikke det skal bli vanskelig å finne noe annet men å skal kjøpe nytt elr rote i skapet, frister lite:p jeg som hadde gledet meg sånn til å bruke kjolen...:p
Huff.. jeg er ikke stressa. Jeg er så dårlig form at jeg har mest lyst til å droppe hele greia.. men jeg har lovt gubbis.

Huff.. jeg er ikke stressa. Jeg er så dårlig form at jeg har mest lyst til å droppe hele greia.. men jeg har lovt gubbis.
Ser den.. Vi har to julebord på en helg, men vurdere å droppe den ene. Altså mitt julebord for på den andre får vi ligge en natt på scandic Nidelven:) vil gjerne få med meg Norges beste frokost☺️

Jeg har bestemt meg for å droppe julebordet. Julebordet er samme dag som vi overtar nytt hus, og formen er særdeles dårlig om kveldene for tiden, da vil jeg heller bruke det lille jeg har av energi på å komme i gang med flyttinga, istedenfor å dra på julebord. Hadde i utgangspunktet gledet meg veldig til maten, men er fornøyd nå som jeg har tatt avgjørelsen om å ikke dra.

Back
Topp