~.:[Skravletråd]:.~

Er forresten super spent på morgendagens hcg verdi, som jeg tok på fredag på jobb :p
Var 89 på 14 dpo på onsdag, så ber om at verdien skal ha doblet seg :)

Og skal ringe riksen imorgen og høre om. Når de evt kan tilby ul :) fått høre det er lengre ventetid der enn man skal etter ivf, altså ul rundt uke 6, og kan de ikke tilby før uke 10 , så ringer jeg og bestiller ul privat :p
Døds spent på om det er 1 eller 2 og hjerteslagene :)<3

Vil ikke lage en ny tråd om et kjipt tema, så bare nevner det her... Tror jeg var litt for optimistisk og flyttet inn her litt for tidlig, så nå er det bare å flytte ut igjen.. Først ble graviditetstestene svakere og svakere og nå har jeg begynt å blø, så dette gikk nok dessverre ikke bra for oss denne gangen :( Ønsker dere andre lykke til videre, jeg har stor tro på at spirene deres holder seg på plass helt til juli ❤️ Også håper jeg at jeg snart kan flytte inn på et nytt terminforum ;) God tur videre jenter ❤️ :)

Uff, det var veldig trist happynow:( klem til deg<3

Vil ikke lage en ny tråd om et kjipt tema, så bare nevner det her... Tror jeg var litt for optimistisk og flyttet inn her litt for tidlig, så nå er det bare å flytte ut igjen.. Først ble graviditetstestene svakere og svakere og nå har jeg begynt å blø, så dette gikk nok dessverre ikke bra for oss denne gangen :( Ønsker dere andre lykke til videre, jeg har stor tro på at spirene deres holder seg på plass helt til juli ❤️ Også håper jeg at jeg snart kan flytte inn på et nytt terminforum ;) God tur videre jenter ❤️ :)
Det var trist å høre :(
♡♡♡

Last edited:
Så trist å høre :( håper det klaffer fort for dere igjen ❤ sender over en klem :)

Men har kikket litt på andre forum og bilder der.. og ser at det er Maaaaange som får tidlig mage.. spesielt når de venter nr 3 , som oss :)

Trøster meg med at det kanskje er normalt :p tror samboern blir litt ute av seg om det er 2 siden vi skal ha en siste før vi gir oss :D

Dette var kjempe trist å høre :(<3 ønsker deg masse lykke til videre <3

Trøster meg med at det kanskje er normalt :p tror samboern blir litt ute av seg om det er 2 siden vi skal ha en siste før vi gir oss :D

Vi håper på 2 vi haha :) Men om det bare er lille bøllefrø , er vi enige om å ikke gå på prevensjon igjen da vi ønsker 2 veldig tette ;) nå som jeg vet at jeg kun trenger tilskudd av progesteron for å klare å beholde, så skal jeg prate med min gyn om å ha rp klart til den tid kommer :)

Jeg fikk ikke med meg mitt fra levanger :( men man kan ringe sykehuset å be om å få det tilsendt da :)
Hmm.. for meg er det liksom bare vanlig, siden jeg har det :p
Hvorfor fødte du på Levanger, om jeg kan spørre? :)

Men har kikket litt på andre forum og bilder der.. og ser at det er Maaaaange som får tidlig mage.. spesielt når de venter nr 3 , som oss :)

Hadde ei på jobb som fikk nr 3 for et par år siden, hun fortalte det til oss i uke 9 for da var magen synlig. Jeg husker jeg stussa veldig over det der - det skal jo ikke gå an å få mage i uke 9 liksom..hehe.. :)

Men her er jeg...greier ikke å holde inn flesket! Hvordan skal dette gå? :laughing025

Hadde ei på jobb som fikk nr 3 for et par år siden, hun fortalte det til oss i uke 9 for da var magen synlig. Jeg husker jeg stussa veldig over det der - det skal jo ikke gå an å få mage i uke 9 liksom..hehe.. :)

Men her er jeg...greier ikke å holde inn flesket! Hvordan skal dette gå? :laughing025

Men hvor tidlig kommer magen da? Har ikke peiling på når det skal begynne å synes, og jeg vil ha mage med en gang. :p Og tør lissom ikke kjøpe julekjole før jeg vet om magen er i veien eller ikke. :D

hehe her er to voksne, to barn, en hund, to katter, to fugler og 3dje barn på vei, på 50 kvm pluss to soverom haha!
vi skal kjøpe hus nå i uka da ☺
men vi har jaggu lært å bo ilag uten å gå hverandre på nervene.
Haha! For en fantastisk situasjon :D men det skal sikkert bli deilig med hus! :P er det i nærheten av der dere bor nå eller er det til et nytt område? Spennende!

Spent på magen siden det er andre gang jeg:p sist kunne man nesten ikke se det før på slutten, er høy.
Nå har både brun utflod og menssmerter gitt seg igjen, lov å håpe.

hehe her er to voksne, to barn, en hund, to katter, to fugler og 3dje barn på vei, på 50 kvm pluss to soverom haha!
vi skal kjøpe hus nå i uka da ☺
men vi har jaggu lært å bo ilag uten å gå hverandre på nervene.
Oi! jeg som syns vi har det trangt på 60 kvm når vi er to voksne med to hunder! Blir sikkert kjempestas med hus da :)

Vi håper på 2 vi haha :) Men om det bare er lille bøllefrø , er vi enige om å ikke gå på prevensjon igjen da vi ønsker 2 veldig tette ;) nå som jeg vet at jeg kun trenger tilskudd av progesteron for å klare å beholde, så skal jeg prate med min gyn om å ha rp klart til den tid kommer :)

Det blir "bare" 21 måneder mellom denne å mellomste så det ser jeg på som to tette :D eller..tette nok iallefall :D

Ligger å ser farmen. Er fryktelig trøtt, men skal Se det ferdig og sikkert okkupert etter det. Jeg har sovet en dupp i dag og har fri I morgen så da kan jeg sove litt I morgen også :)

Back
Topp