~.:[Skravletråd]:.~

Aaah, bråvåknet 08.10 idag etter å ha vært nattevåken med minsten. Storebror begynner kl 8.30 på skolen så her var det fart idag. Minsten skulle på tur i bhg og rakk derfor ikke å spise litt som han alltid pleier. Det er så irriterende når man forsover seg og begge gutta får en dårlig start på dagen! blææh! :(

Kjøpt seaband og ingefær te i dag, frøkna skal snart sove, det skal jeg også.

Deilig med ferie :)

Hei!
Holder pusten, men er 5+2 i dag, og ukene går frrrrrryktelig sakte! :whacky059
Flere som er plaget med urolige bein om natta? :happy093

Skulle virkelig ønske jeg ikke var på jobb :(
Spiser saltstenger og klemmer på seabandsa mine hvert min.. :(

Bahhh spyyy hater denne kvalmen. Sitter på jobb pg ser ut som en sitron føler jeg. Det er da faenn ikke morgen lenger nå. Gå over for i dag kvalme og oppkast!!!!!

Hei!
Holder pusten, men er 5+2 i dag, og ukene går frrrrrryktelig sakte! :whacky059
Flere som er plaget med urolige bein om natta? :happy093
Jeg har det ikke på natta men har begynt å få det om kveldene... Utrolig irriterende, og jeg må liksom bare ligge å riste på beina for å få det litt bedre.. :(

Last edited:
Jeg har eksamen i neste uke, så jeg leverte gutten i barnehagen i 9 tiden og dro hjem for å lese.. Det ble til en 3-timers dupp på sofaen... :( dette lover bra til eksamen....

Jeg har det ikke på natta men har begynt å få det om kveldene... Trolig irriterende, og jeg må liksom bare ligge å riste på beina for å få det litt bedre.. :(

Fryktelig ubehagelig!!! Tenker å kjøpe magensium, og se om det bli bedre da :)

Wiiii! Skal på UL imorgen, er SÅ spent! Spent på om det er noe der, spent på om vi får se et bankende hjerte eller ikke, spent på hva hun sier om hvor langt vi egentlig er på vei (skal liksom være 7+0 i morgen, men er rimelig sikker på at det er feil, tror jeg er nærmere 6 enn 7 uker).

Og så er det FREDAG i morgen!

Og så har jeg bestilt meg en ansiktsbehandling på lørdag, den lengste de hadde. Skal skjemme meg selv bort og bare nyte <3 Det har jeg fortjent, som ikke har snusa på 3 uker! *stolt*

Wiiii! Skal på UL imorgen, er SÅ spent! Spent på om det er noe der, spent på om vi får se et bankende hjerte eller ikke, spent på hva hun sier om hvor langt vi egentlig er på vei (skal liksom være 7+0 i morgen, men er rimelig sikker på at det er feil, tror jeg er nærmere 6 enn 7 uker).

Og så har jeg bestilt meg en ansiktsbehandling på lørdag, den lengste de hadde. Skal skjemme meg selv bort og bare nyte <3 Det har jeg fortjent, som ikke har snusa på 3 uker! *stolt*
Så BRA at du har klart å slutte å snuse!

Så spennende!! :) Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden:Heartred
Så flink som har slutta å snuse!!:hello2

Herreminhatt så grinete jeg er for tiden. Sur, hissig og på grineren heeeele tiden!

Det kan være for de minste ting. Kjæresten er jo vant til at jeg er i stabilt godt humør og nå går han på tå rundt meg - det er hvertfall irriterende!

Første svangerskapet var jeg heeelt kokko hele svangerskapet! Håper ikke det blir likt denne gangen:-/

Så spennende!!! Du må gi en lyd etter UL:-)

Endte opp hjemme fra jobb igjen idag.. Skal ikke på jobb før lørdag kveld så får se om formen er bedre da.

Har handlet inn sea band, håprr det hjelper litt!

Back
Topp