~.:[Skravletråd]:.~

Så en reklame for eplejuice nå, og fikk så sykt lyst på epler. Tvang samboeren ut for å kjøpe det stakkars.. :p

Jeg sendte min på butikken for å kjøpe sjokoladepudding og vaniljesaus, men da han kom tilbake med det, så hadde jeg ikke lyst på det lenger :joyful: her snur det veldig fort, fra å ha lyst på alt til ingenting :D

Klarte å kutte meg på en hermetikk boks i dag rett før jeg skulle dra på jobb. Godt jeg jobber på sykehjem for såret måtte stripses. Det var ganske dypt. Merker det er litt når jeg må bruke hånda, er på høyre midtfinger. Begynner å blø når jeg bruker hånda i stell osv.
Au det er ikke noe godt :(

Kjæresten min var supersøt i dag, han snakket om at da han var yngre så hadde han ikke hadde lyst til å gifte seg og ha barn, men at nå er han skikkelig keen på å få baby. Da måtte jeg smile litt for meg selv, siden jeg ikke har fortalt han at vi skal ha barn enda, siden han er midt oppi eksamensstress. Men da vet jeg at han blir glad når han får vite det etter eksamen i alle fall <3
Åhh så spennende at han ikke vet! :) Da blir han nok både overrasket og glad :)

Den er lukket for ikke medlemmer til å se innleggene, men alle kan se gruppen:)

Vedlegg

• image.png
    image.png
    184,6 KB · Visninger: 23
Finner ikke... Men kan venner og de på facebook da se vi er med i den gruppen ???
Når gruppa er lukket så skal ikke noen kunne se at du er medlem der. Send meg melding her inne med navne ditt, så jeg legge deg til? Om du vil da:) rart dere ikke finner, for gruppa er jo lukket, men åpent for at alle kan søke opp gruppa og søke om å bli medlem. Lagt ved bildet av gruppa.

Vedlegg

• image.png
    image.png
    905,2 KB · Visninger: 21
Når gruppa er lukket så skal ikke noen kunne se at du er medlem der. Send meg melding her inne med navne ditt, så jeg legge deg til? Om du vil da:) rart dere ikke finner, for gruppa er jo lukket, men åpent for at alle kan søke opp gruppa og søke om å bli medlem. Lagt ved bildet av gruppa.

Facebooken min er super sperret hehe. . Kun venner av venner som kan finne meg haha :p

Finner den ikke jeg nei.. :/ men for min del er det "tryggere" at jeg ikke finner den når jeg søker om jeg skal være medlem :p

Med disse innstillingene Kan hvem som helst se hvem som er medlem.
Kjempeflott initiativ av deg, men tror det er best å vente til vi er passert 12 uker, og de fleste har offentliggjort graviditeten ;)
Jeg skjønner at de som ikke vil være medlem, ikke vil.. Lagde gruppa for de som ville. Er jo selv med i en gruppe for utfrillig barnløs på facebook. Den er lukket men alle kan søke opp den. Men man ser ikke hvem som er medlem der før man har blitt medlem selv. Altså man søke om å bli medlem. Derfor jeg ikke skjønner at ingen andre vennene mine får til å søke opp gruppa jeg har laget:p

Jeg har hatt en mistanke siden slutten av oktober, ble så sinnsykt trøtt plutselig, og jeg fikk første positive test (som jeg ikke trodde på) 4.november. Nå har jeg tatt 8 sånne billigtest-strimler, en clear blue digital med ukeindikator OG tatt en test hos legen, så nå er jeg vel ganske overbevist. Tror jeg. Vi hadde overhodet ikke planlagt å få barn nå, og jeg hadde ikke sett for meg at det noen gang skulle skje heller, hadde egentlig forberedt meg litt mentalt på et liv uten egne unger, så har brukt laaang tid på å faktisk skjønne at det stemte, og vært sikker på at hver eneste minste forandring har vært slutten på det.

Han er ferdig med alle tre om et par uker. Det er kanskje litt dårlig gjort å ikke fortelle det med en gang, men jeg vil ikke at han skal gjøre det mindre bra på eksamen fordi han blir sittende og tenke på at vi skal ha barn, for han er veldig sånn at han grubler veldig og han ville endt opp med å være hjemme og dullet med meg, enn å være på forelesninger og gruppearbeider. Han har ekstremt høye krav til seg selv og jeg vil at han skal oppnå de beste resultatene han kan, og jeg ville hatt elendig samvittighet om han fikk dårlige resultater fordi jeg "saboterte", spesielt om det ikke går bra.. er jo nervøs for det også. Han er den første som skal få vite det bortsett fra legen (og dere på internettet) så da blir det jo vår felles hemmelighet om litt, og det blir kortere tid å vente før vi kan dele med alle.
Synes du er veldig hensynsfull og omtenksom, jeg.

Har lyst til å være hjemme i dag også, men jeg må gå på jobb. Er trøtt, var bittelitt kvalm da jeg våknet, men det gikk over, så da har jeg ingen unnskyldning for å være hjemme i dag også. Er helt merkelig, for jeg er veldig glad i jobben min, men de siste ukene har vært pyton fordi jeg har så kort lunte og fordi jeg blir så sliten. :/

Kvalm, ble litt bedre etter å ha presset i meg 2 skiver... Gruer meg til å pusse tennene, da brekker jeg meg som regel :(

Back
Topp