~.:[Skravletråd]:.~

Hoho, da var intervjuet over. Det gikk bra, en VELDIG spennende jobb, midt i blinken for meg og min kompetanse. Jeg er kvalifisert i det minste, så får man se om de vil ha en småbarnsmor i en jobb med 70-100 reisedager i året :-p er SÅ glad for at det ikke står *GRAVID* i panna mi, da hadde jeg nok vært ute av den runden nuh.

Nå gjenstår bare å kjøre 2 timer til med bil og så fortelle til mamma at hun blir mormor igjen ca rundt den tiden hun går ut i pensjon. :)

God helg damer med spirer!
Så spennende !Krysser fingrene :)

Puh for en dag, en kollega fikk nettopp sparken. Det åpner seg for en fast jobb for meg...
Det var litt overrasket, så har vært en merkelig dag.

Frøkna våknet kl 03 i natt og ville slettes ikke sove igjen, så skal bli godt med helg :)
Hell i uhell. :)

Jeg har ringt alle sykehjem omtrent i området for å høre om noen har ledig jobb... Nothing, kjedelig.. Er kjempe redd jeg blir dårlig før jeg får fast jobb!

Æææsj.. I går hadde jeg så vidt et par flekker med beigefarget utflod. Men i dag har jeg menssmerter og fått nesten svart utflod. Føler det er like før mensen er på vei. Fortsetter det sånn ringer for å få ul neste uke i stedet for uken etterpå. Kjenner meg ikke i humør for å si det sånn. Måtte kjøpe junkfood og godter i sta

Æææsj.. I går hadde jeg så vidt et par flekker med beigefarget utflod. Men i dag har jeg menssmerter og fått nesten svart utflod. Føler det er like før mensen er på vei. Fortsetter det sånn ringer for å få ul neste uke i stedet for uken etterpå. Kjenner meg ikke i humør for å si det sånn. Måtte kjøpe junkfood og godter i sta
Ånei, høres ikke godt ut. Håper det stopper snart og at alt bare var blødninger og ikke noe mer...lov med junk og styr når formen er slik.

Ånei, høres ikke godt ut. Håper det stopper snart og at alt bare var blødninger og ikke noe mer...lov med junk og styr når formen er slik.
Bare det ikke kommer bloddråper så er jeg fornøyd! Men har likevel en dårlig følelse, men jeg har vært forberedt på at slikt kan skje.

Herrigud i dag er jeg ekstremt trøtt. Klarer å være oppe i to timer av gangen før jeg sovner :eek:

Hehe jeg merker også ekstremt tretthet. Den kom kastet på meg idag.
Jeg pleier å stå opp i 0630 tiden i helger også ( trenger sjelden mye søvn) Men gikk ned på sofaen og sovnet der til 0930 istedet og i hele dag har jeg vært på kanten til å sovne hele tiden.. haha :)

Det blir sent ja, har du tidlig vakt i morgen også eller? Jeg har jobbe helg neste helg.

Nå er jeg og jenta mi hos mamma og pappa. Så skal vi se på MGP jr etterpå :p
Nei heldigvis ikke! Imorgen skal jeg sove Hehe jeg skal jobbe neste helg også :)

Hørtes koselig ut. Hvor gammel er jenta di?

Nei heldigvis ikke! Imorgen skal jeg sove Hehe jeg skal jobbe neste helg også :)

Hørtes koselig ut. Hvor gammel er jenta di?

Hun er 4,5 :) det er en jente med fra byen vi bor i og hun har også vært med på barnas restaurant som er favoritt programmet hennes så vi må jo bare se på og heie på henne :) hehe

Hun er 4,5 :) det er en jente med fra byen vi bor i og hun har også vært med på barnas restaurant som er favoritt programmet hennes så vi må jo bare se på og heie på henne :) hehe
Så kult :) ekstra stas da ja. Foreslo for sambo at hu mi på 7 kunne se men fikk uff nei til svar hehe

Back
Topp