~.:[Skravletråd]:.~

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Lager en skravletråd til oss :)
 
Så bra med skravletråd :) Jeg er tidlig oppe og småkvalm. Var på middag med jobben i går, og lurer litt på om noen spekulerer allerede siden jeg ikke drakk :p Mannen fikk derimot meske seg med vin og greier, så han sover enda :rolleyes:
 
Ja, han får vel nyte det å sove lenge mens han kan :p Jeg har sovet til nå, min tur til å sove frempå. Hører mann og barn herjer inne i stua, så jeg får vel stå opp og se hve de driver med :)

Planer for i dag da, damer?
 
Er småkvalm idag og fryktelig sliten.

Skal en tur til svigers idag, og vi skal lage hjemmelagde hamburger til middag :D
 
Har gått lang deilig tur med venninde og veslejenta i vogna. Nå sover hun og jeg koser meg med kakao :) Er deres streker på testene sterke nå? Jeg ble litt urolig av at strekene på billig tester fortsatt ikke er skikkelig sterke. La ut bilder på "testene våre". ELlers får dere ha en super lørdag :)
 
Jeg skal sove litt nå i mens frøkna sover. Hadde fest i går, så er trøtt.

Senere skal vi møte foreldrene mine.
 
Har gått lang deilig tur med venninde og veslejenta i vogna. Nå sover hun og jeg koser meg med kakao :) Er deres streker på testene sterke nå? Jeg ble litt urolig av at strekene på billig tester fortsatt ikke er skikkelig sterke. La ut bilder på "testene våre". ELlers får dere ha en super lørdag :)

Strekene var sterke i går, skulle hatt mensen i morgen. Når er ikm hos deg da? De sier vel at hcg stiger hver annen dag, tror jeg? Strekene blir nok kraftigere etter hvert, skal du se :)

Edit: Så bildet av testene dine nå og jeg tror ikke du har noen grunn til bekymring - de var jo tydelige og fine :) Og det var tydelig at streken ble sterkere.
 
Last edited:
Jeg skal på Vampkonsert i kveld med en kollega. Gleder meg veldig, men er så sinnsykt trøtt, så jeg satser på at jeg klarer å holde meg våken ;-)
 
Vi har vært på trilletur i griseværet, ut til tanta til mannen, og har fått kakao og vafler! Herlig :D Merker at det er vanskelig å holde tett om graviditeten! Har blitt litt mer vant til tanken nå så det er lett for å forsnakke seg :p:cool:
 
Strekene var sterke i går, skulle hatt mensen i morgen. Når er ikm hos deg da? De sier vel at hcg stiger hver annen dag, tror jeg? Strekene blir nok kraftigere etter hvert, skal du se :)

Edit: Så bildet av testene dine nå og jeg tror ikke du har noen grunn til bekymring - de var jo tydelige og fine :) Og det var tydelig at streken ble sterkere.
Tusen takk for svar! Tror jeg har helt meg opp i at mange får supersterke streker et par dager etter ikm, og at mine bare blir bittelitt sterkere hver dag. Krysser fingerne for at alt er bra.
 
Tusen takk for svar! Tror jeg har helt meg opp i at mange får supersterke streker et par dager etter ikm, og at mine bare blir bittelitt sterkere hver dag. Krysser fingerne for at alt er bra.

Så lenge de faktisk blir sterkere tror jeg du kan stole på at graviditeten er et faktum :)
 
Puh jeg er så sliten etter en hard å lang dag.

Gleder meg allerede til neste helg, den skal bli rolig..
 
Så bra med skravletråd :) Jeg er tidlig oppe og småkvalm. Var på middag med jobben i går, og lurer litt på om noen spekulerer allerede siden jeg ikke drakk :p Mannen fikk derimot meske seg med vin og greier, så han sover enda :rolleyes:

Gruer meg til julebord jeg! Alle kommer jo sikkert til å lure.. Så er det jo bare to måneder siden jeg kom tilbake til jobb fra permisjon :eek:
 
Julebord ja, vi har 27/11.
Jeg får besøk den helga, så mulig jeg faktisk dropper det.
 
Vi har årets julebord allerede 7. november, da det kun var da lokalet hadde ledig. Heldigvis blir det ikke noe problem å måtte dikte opp en grunn til å ikke drikke. Jeg jobber nemlig i en bhg med utvidet kristen formålsparagraf og de fleste ansatte er ikke av den drikkeglade sorten :p Jeg hadde jo planet om ett par glass vin, men får tilby meg å kjøre :)
 
Vi har årets julebord allerede 7. november, da det kun var da lokalet hadde ledig. Heldigvis blir det ikke noe problem å måtte dikte opp en grunn til å ikke drikke. Jeg jobber nemlig i en bhg med utvidet kristen formålsparagraf og de fleste ansatte er ikke av den drikkeglade sorten :p Jeg hadde jo planet om ett par glass vin, men får tilby meg å kjøre :)

Vi har 14. Og på jobben min drikkes det med begge hender! Ikke har jeg lappen, så kan ikke skylde på at jeg kjører heller :p Noen andre tips?
 
Vi har 14. Og på jobben min drikkes det med begge hender! Ikke har jeg lappen, så kan ikke skylde på at jeg kjører heller :p Noen andre tips?

Hehe, da er det ikke så enkelt nei! Kanskje du kan gå på en kraftig antibiotikakur? Ikke være i form? Tidlig opp til en avtale neste morgen?
 
Vi har årets julebord allerede 7. november, da det kun var da lokalet hadde ledig. Heldigvis blir det ikke noe problem å måtte dikte opp en grunn til å ikke drikke. Jeg jobber nemlig i en bhg med utvidet kristen formålsparagraf og de fleste ansatte er ikke av den drikkeglade sorten :p Jeg hadde jo planet om ett par glass vin, men får tilby meg å kjøre :)
Vi har ikke julebord i år. Men gubben har, på hurtigruta. Jeg blir båtsyk uten å være gravid. Og det går ikke an å ikke drikke i det selskapet. ..
 
Back
Topp