Skravletråd :)

Kan egentlig sette vogna forran jeg da. Men der går jo alle forbi, og har selv ikke utsyn til frontverandaen med mindre jeg sitter på soverommet.

Ps. Ville dere brukt penger på ny brystpumpe om dere skulle være på ferie i nesten to uker og glemte den hjemme?
Forran med oss har vi heller ikke utsyn med mindre vi setter oss på gjesterommet (kaosrommet)

Men vi bor i enden av en blindvei og selv om hagen vår fungerer som snarvei for enkelte unger så er det ikke mange som går der akkurat.

Ang pumpe, hvorfor pumper du? Trenger du pumpe, så hadde jeg vel gått for en manuell. Men må du egentlig ha pumpe?

Jeg har ikke planer om å ha med pumpe på ferie, jeg har tvert imot tenkt å levere den inn på sykehuset og si takk for meg.

Forran med oss har vi heller ikke utsyn med mindre vi setter oss på gjesterommet (kaosrommet)

Men vi bor i enden av en blindvei og selv om hagen vår fungerer som snarvei for enkelte unger så er det ikke mange som går der akkurat.

Ang pumpe, hvorfor pumper du? Trenger du pumpe, så hadde jeg vel gått for en manuell. Men må du egentlig ha pumpe?

Jeg har ikke planer om å ha med pumpe på ferie, jeg har tvert imot tenkt å levere den inn på sykehuset og si takk for meg.
Har begynt å pumpe litt på kvelden for å holde på melka. Og ha litt så jeg vet ho får det i seg. Vurderte også å ha det i maten etterhvert. Men bruker jo 100 år på å komme opp i 100 ml.

Ikke meninga å spamme skravletråden altså, men jeg overraska venninna mi i dag. Ho visste ikke at jeg var i byen. Utrolig gøy å se hvor glad ho ble.

Utrolig gøy. Hele ansiktet hennes var et eneste stort spørsmålstegn først, og så hang ho rundt halsen min.

Har dere opplevd at baby har blitt overstimulert? Tror mi var det i kveld etter at vi var på skolekonsert. Først ble hun kjemperedd den høye musikken og stemmene. Så fulgte hun med på alt. I tillegg var det ca.100 grader i gymsalen :P 1,5 time brukte hun på å finne roen i kveld. IKKE vanlig til å være henne!

Har dere opplevd at baby har blitt overstimulert? Tror mi var det i kveld etter at vi var på skolekonsert. Først ble hun kjemperedd den høye musikken og stemmene. Så fulgte hun med på alt. I tillegg var det ca.100 grader i gymsalen :P 1,5 time brukte hun på å finne roen i kveld. IKKE vanlig til å være henne!
Det kan skje hvis det har skjedd mye i løpet av dagen ja.

Seriøst varmt i Østfold i dag! Flere av de små som spiser oftere pga det? Eller drikker da som de egentlig gjør. Her har det vært pupp nesten hver time (om ho ikke har sovet)

Seriøst varmt i Østfold i dag! Flere av de små som spiser oftere pga det? Eller drikker da som de egentlig gjør. Her har det vært pupp nesten hver time (om ho ikke har sovet)
Hengt i puppen stort sett hele dagen her også, bortsett fra når hun sov. Ble mindre søvn også, fordi det var så varmt. Sluknet til kvelden i dag:)

Fra å sovne av seg selv til å måtte ammes i søvn. Rar lita frøken jeg har <3
Synes det er kos jeg også. Akkurat nå har hun en periode hvor hun ikke sovner ved puppen og kjenner at jeg savner det...

Plutselig så kommer ho dit igjen :) hvordan går ammingen ellers da?
Det går noenlunde greit, men hun er naturlig nok litt utålmodig når det er mindre å hente. Prøver å øke så godt jeg bare kan og håper bare hun får nok nå i varmen!

Det går noenlunde greit, men hun er naturlig nok litt utålmodig når det er mindre å hente. Prøver å øke så godt jeg bare kan og håper bare hun får nok nå i varmen!
Ja, den varmen. Det er godt med litt sol, men kan være bra slitsomt også. Tipper nok ho sier i fra om ho blir tørst:)

Back
Topp