Skravletråd :)

Snakka med gubben Igår etter fødeomvisninga, har nevnt for han før at jeg tenker mye på vannfødsel, og ble enda mere gira Igår .
MEN- så forteller han meg, at han har tenkt litt også , å han har lekt med tanken på å få være den som tar imot barnet i deg badekaret da. Reagerte såklart tvert med EEEH NEi!

Men så kverner hodet litt .. Det hadde jo vært veldig spesielt :)
Tenke tenke.....
Det hørtes fint ut, synes jeg! Jeg kunne gjerne hatt med mannen i badekaret. Bare forbered ham litt på at det kan bli litt farge på vannet etter hvert :p

Ja, det er kanskje ikke så kjempedum ide?
Han må nok takle litt av hvert om han skal gjennomføre ja for å si d sånn :p

Tips: 30% på 3 valgfrie varer på Babyshop nå. Sist handlet vi både vogn og bilsete på det tilbudet!
Denne gang skal vi ha babysete til Tripp Trapp-stolen og kanskje et bæresjal. Skal alltids klare å finne noe ;)
Det var ikke tilgjengelig på nett :(

Tenkte på selve newborn-settet.. Det var ikke på lager.

Har du babyshop i nærheten? Sist det var kampanje så ringte jeg til butikken å fikk bestilt opp til tilbudspris, selv om det ikke kom før maaaange uker senere. Måtte betale inn til ett kontonummer bare :) nå har vi jo ikke like god tid på oss, men mulig de får inn kjapt på butikk også?

Jeg har en i "nærheten", men hadde ikke tenkt til å dra dit i utgangspunktet. Nå nevnte plutselig samboeren min at ha hadde lyst til å dra til det senteret til helgen, så da ser jeg om de har inne. Hvis ikke så får det bare være. Jeg skulle egentlig kjøpe brukt.

Jeg har en i "nærheten", men hadde ikke tenkt til å dra dit i utgangspunktet. Nå nevnte plutselig samboeren min at ha hadde lyst til å dra til det senteret til helgen, så da ser jeg om de har inne. Hvis ikke så får det bare være. Jeg skulle egentlig kjøpe brukt.

Jeg hadde også tenkt å kjøpe brukt, men det er så lang reisevei for p komme oss til de som lå ut til salg at det ble billigere for oss på tilbud faktisk :)

Ugh. Jeg har blitt skikkelig forkjølet.. Passer litt dårlig i grunn. Slimproppen gikk på ordentlig i sted, men det er vel best å knipe igjen en uke til så jeg kommer meg over i uke 37 og rekker å bli frisk først.

Ugh. Jeg har blitt skikkelig forkjølet.. Passer litt dårlig i grunn. Slimproppen gikk på ordentlig i sted, men det er vel best å knipe igjen en uke til så jeg kommer meg over i uke 37 og rekker å bli frisk først.
God bedring! Kjedelig å bli forkjølet rett før det skal skje noe.. Har inntrykk av at det er alltid da man blir forkjølet :P Når er termin da? :) Kan jo hende lille lar vente på seg selv om den har gått :)

Termin er ikke før 13. des.
Slimproppen kan jo gå mange uker før fødsel, så det kan nok gå lenge enda.

Iih jeg har fått skikkelig hovent, annerledes ansikt og nesen er liksom "breiere" og leppene fyldigere. Ser jo ikke ut som meg selv :o

Iih jeg har fått skikkelig hovent, annerledes ansikt og nesen er liksom "breiere" og leppene fyldigere. Ser jo ikke ut som meg selv :o
Hihi! Ser det selv på leppene, men her har det kommet gradvis. Ser nesten ut som jeg har tatt Restylane eller noe :P

Hihi! Ser det selv på leppene, men her har det kommet gradvis. Ser nesten ut som jeg har tatt Restylane eller noe :P
Haha! Jeg ser bare feit ut. Jordmor kommenterte at jeg begynte å se fødeklar ut da jeg var på kontroll forrige uke. Pløseansikt, much? :p

Haha! Jeg ser bare feit ut. Jordmor kommenterte at jeg begynte å se fødeklar ut da jeg var på kontroll forrige uke. Pløseansikt, much? :p
Hahah ja "fødeklar" er kanskje bare en penere måte å si at man ser ferdig og bollete ut?? :P Den der gløden alle snakker om har ihvertfall gått over til hovent ansikt, diger mage og vaggende gange. Følte meg jo struttende og fin for noen uker siden. Nå derimot.. Not so much! :P

Back
Topp