Skravletråd

Tusen takk :) Er gravid for første gang, så alt er veldig spennende :D

Hva gjør en osteopat? Er det kna eller knekk?
Jeg har ikke hatt bekkenløsning i mine to første svangerskap, men de siste årene har jeg fått mer og mer vondt i hoftene. Og etter at jeg ble gravid kjenner jeg det enda mer :bag:
Kanskje det er like greit å starte med en eller annen behandling tidlig?
Har sett for meg et aktivt svangerskap med trening og turer i fjellet!
Osteopater gjør begge deler og litt mer. Det er en videreutdannet fysioterapeut.

Går til osteopat nå også. Forebygging og for min egen komfort :)

Hei :)
Har smuglest her inne en stund, men syntes jeg det var på tide å melde seg inn :) I følge bv-appen har jeg termin 1. desember. Synes dagene går veeeldig sakte:happy093

Gratulerer så mye :)

Osteopater gjør begge deler og litt mer. Det er en videreutdannet fysioterapeut.

Går til osteopat nå også. Forebygging og for min egen komfort :)
Takk for svar. Da får jeg høre med legen på første kontroll.
Nå føles det som det går støt nedover høyre lår :( Ikke noe gøy.

Hvordan legger dere inn lillypie ticker?? :bag:

Nettopp spist fiskegrateng godt men nå er jeg alt for stinn og og føler at magen er i helspenn :-(

Det er torsdag alt, syns det var fredag i går. Tida går både fort og sakte om dagen. Er det noen som har noen artige planer i helga? :)

Det er torsdag alt, syns det var fredag i går. Tida går både fort og sakte om dagen. Er det noen som har noen artige planer i helga? :)
Ingenting er bedre enn at tiden går fort nå i starten ;)

Dere som er plaget med kvalme, har dere gitt beskjed til jobben? Er dere sykemeldt?
Det kommer jo og går til alle døgnets tider dette her... Har ikke gitt beskjed til sjefen, men vurderer å gjøre det for å slippe sykemelding. Da kan jeg ihverfall få aksept for å jobbe litt hjemmefra eller gå hjem dersom jeg blir dårlig iløpet av arbeidsdagen. Tenker han sikkert setter mer pris på det enn en full sykemelding?

Dere som er plaget med kvalme, har dere gitt beskjed til jobben? Er dere sykemeldt?
Det kommer jo og går til alle døgnets tider dette her... Har ikke gitt beskjed til sjefen, men vurderer å gjøre det for å slippe sykemelding. Da kan jeg ihverfall få aksept for å jobbe litt hjemmefra eller gå hjem dersom jeg blir dårlig iløpet av arbeidsdagen. Tenker han sikkert setter mer pris på det enn en full sykemelding?

Har gitt beskjed til jobben. Lettere å være zombie og gå rundt og spy da :-P

Jeg er student og jobber bare deltid. Er ikke sykemeldt, men jobber mye mindre enn før(kan være fleksibel). Men er "sykemeldt" i mitt hode, klarer så vidt å åpne ei bok :/ spydde i morges og i går morges to ganger, blir kjempedårlig av å kjøre bil og kvalm av matlukt.. Drar på trening som vanlig men tar litt roligere og kortere økter for har lite energi siden jeg ikke klarer å spise så mye..
Vil ikke klage, er kjempeglad for at jeg er gravid :) men savner å føle meg i form ;) håper det blir bedre etter hvert :)

Back
Topp