Skravletråd

Forrige svangerskap gikk jeg til osteopat. Kan virkelig anbefales!!!
Hva gjør en osteopat? Er det kna eller knekk?
Jeg har ikke hatt bekkenløsning i mine to første svangerskap, men de siste årene har jeg fått mer og mer vondt i hoftene. Og etter at jeg ble gravid kjenner jeg det enda mer :bag:
Kanskje det er like greit å starte med en eller annen behandling tidlig?
Har sett for meg et aktivt svangerskap med trening og turer i fjellet!

Er det flere studenter her? Jeg skal hvertfall forsøke å gjøre litt lesearbeid, problemet er at jeg blir så trøtt. Vanligvis digger jeg stoffet.

Er student også, på siste året. Sitter med bacheloren nå, og stress nivået øker når både kvalme og trøttheten har kommet for fullt. :p

Er det flere studenter her? Jeg skal hvertfall forsøke å gjøre litt lesearbeid, problemet er at jeg blir så trøtt. Vanligvis digger jeg stoffet.

Er også student :) holder på med masteroppgaven, og jeg sliter med konsentrasjonen når jeg føler meg så trøtt hele tiden :(

Er også student, og som alle dere andre var det dårlig timing med eksamen og kvalme/trøtthet :/ jeg er litt lei av det jeg leser på i tillegg da. Kanskje vi må starte en motivasjonstråd for oss studentene ^^

Drittlei av drittvær :( Vil ha våren og sommeren vi hadde i fjor. :D

Hva er deres planer for dagen da? :)

Her er det sol i dag :D
Skal prøve å trene i dag før jobb.. Men kjenner jeg er så kvaaalm (som alltid).. :( enn du?
Jeg er hjemme med minsten på dagtid og passer et barn til. I kveld venter jobb og møter. Så er det bare å legge seg :-)

drittvær her også idag, men det var kjempe fint igå å er meldt fint imorgen(liten trøst for min del)

idag skal jeg egentlig jobbe med fysikkoppgavene, har bare fått gjort 2 av 10. oppgaver..innlevering på fredag, men kvalmen er så intens at jeg ikke klarer å gjør noe :/ håper kvalmen kan roe ned litt for idag så jeg kan bli ferdig med halvparten hvertfall :P

Akkurat vært til jordmor, fått tatt blodprøver og diverse :) I morgen blir det tidlig UL :D Krysser fingrene for gode nyheter fra der inne ;)

Her har det snødd i dag! Jeg har våga meg ut en tur, men det var ikke så lurt. Utrolig svimmel og klein i dag, så nå sitter jeg bare i bilen og venter på at kona mi skal bli ferdig med det hun holder på med :-p

Gikk akkurat hjem fra jobb da jeg ikke føler meg bra i det hele tatt.... Hater det, er sjeldent borte fra jobb :-/

Gikk akkurat hjem fra jobb da jeg ikke føler meg bra i det hele tatt.... Hater det, er sjeldent borte fra jobb :-/
Usj, god bedring.
Føler meg ikke helt topp selv.
Kvalmen har tatt seg opp og kommer når jeg minst venter det.
Ikke særlig kult å brekke seg i køen i sikkerhetskontrollen på flyplassen :bag:
Og så angrer jeg på valget av bukse i dag mens jeg er på jobbreise. Stram dongeri over magen hjelper ikke akkurat.
Gleder meg til jeg kan si det til folk og få litt sympati :p

Virker som det er den store kvalme / klein dagen i dag :p ligger rett ut jeg også å prøver å holde inne ett polarbrød jeg hadde til frokost , og når min kjære ringte for å høre hvordan formen var så brøyt jeg ut i gråt :p

Virker som det er den store kvalme / klein dagen i dag :p ligger rett ut jeg også å prøver å holde inne ett polarbrød jeg hadde til frokost , og når min kjære ringte for å høre hvordan formen var så brøyt jeg ut i gråt :p

:P åå samme her.. Kjæresten ringte i lunsjen å spurte hva jeg hadde gjort.. Hadde dusjet og spist, får så dårlig samvittighet av at jeg er "lat"! Men er jo kvalm, og prøver bare å komme meg i form til trening senere, høydepunktet på dagen min selv om jeg er kvalm :)

:P åå samme her.. Kjæresten ringte i lunsjen å spurte hva jeg hadde gjort.. Hadde dusjet og spist, får så dårlig samvittighet av at jeg er "lat"! Men er jo kvalm, og prøver bare å komme meg i form til trening senere, høydepunktet på dagen min selv om jeg er kvalm :)
Samme her , føler meg ganske ubrukelig og lat når jeg bare ligger på sofaen , har ikke fått dusjet enda heller i dag :p Så da har du kommet et steg forann meg hvertfall :D

Hei :)
Har smuglest her inne en stund, men syntes jeg det var på tide å melde seg inn :) I følge bv-appen har jeg termin 1. desember. Synes dagene går veeeldig sakte:happy093

Samme her , føler meg ganske ubrukelig og lat når jeg bare ligger på sofaen , har ikke fått dusjet enda heller i dag :p Så da har du kommet et steg forann meg hvertfall :D

Ja, føler meg litt bedre nå, men så er jeg kanskje litt mindre kvalm enn deg også! Bruker bare å lese opp postene fra andre på forumet og hva vi damer må gå gjennom ;) er heldigvis ikke alene om å føle meg "crap" for tiden :P men premien er jo verdt alt :D <3 så skal ikke klage ^^

Nå står jeg på parkeringsplassen ved kjæresten sin jobb. Var politikontroll på veien :o ble ikke stoppet da.. :P

Back
Topp