Skravletråd

Jeg er her! Jeg bare leser mer enn jeg skriver. Har så lite tid og ork for tiden. :eek: Skal skjerpe meg for jeg er veldig glad i dette forumet!!
 
Var voldsomt regn her og. Har roet seg ganske nå. Men tror alle himmelens sluser åpnet seg en stund altså.

Regner her også. Syns det igrunn er greit, jeg har gledet meg til høsten. :p Men venter fortsatt på at det skal bli mørkere og at flere blader skal falle av trærne. Sommeren henger igjen enda. ;)
 
Regner her også. Syns det igrunn er greit, jeg har gledet meg til høsten. :p Men venter fortsatt på at det skal bli mørkere og at flere blader skal falle av trærne. Sommeren henger igjen enda. ;)
Var voldsomt regn her og. Har roet seg ganske nå. Men tror alle himmelens sluser åpnet seg en stund altså.

Greit med regn og høstvær når man sitter inne og koser seg med varm kakao og sånn, synes jeg :)

Men er så kjedelig å gå tur når det regner. Og lillemann sover selvfølgelig best når vi er ute og triller på dagtid. Fikk han til å sove inne en stund i dag da :)
 
Har blitt helt elendig til å skravle her inne siste ukene. Har ikke hatt gløden :-( min snorksover enda. Men blir nok ei flaske snart. Sånn innen 2 timer vil jeg tro :)

Det hadde vært gøy om vi fikk opp aktivitetsnivået her inne igjen.... :)

Jeg kom meg endelig i seng. ;) Jeg burde egentlig være i seng kl 22 senest. :p Er utrolig trøtt! Heldigvis har lillebror vært grei og sovet om natta i to netter nå. Har vært tre netter på rad at han våkner rundt 03-04 og nekter å sove igjen...
 
En kollega av meg fødte på onsdag! :)
Jeg prøver å kvele misunnelsen med å tenke på all driten hun går igjennom nå som renselse, ømhet der nede, etterrier og brystspreng... Det funker ikke! :p Babyyyy ❤️
 
Det hadde vært gøy om vi fikk opp aktivitetsnivået her inne igjen.... :)

Jeg kom meg endelig i seng. ;) Jeg burde egentlig være i seng kl 22 senest. :p Er utrolig trøtt! Heldigvis har lillebror vært grei og sovet om natta i to netter nå. Har vært tre netter på rad at han våkner rundt 03-04 og nekter å sove igjen...

Var i seng ca 23.15. Det er jo suuuuper tidlig til å være meg. Men sovnet ikke før rundt 00.30 uansett :p

Prøver somregel å være flink å komme meg i seng rundt 12. Men frister sjelden. Er såååååå b-menneske. Er heller ikke så gøy når lillegutt alarmen går om morningene :-D vil sove meeeeeer.
 
En kollega av meg fødte på onsdag! :)
Jeg prøver å kvele misunnelsen med å tenke på all driten hun går igjennom nå som renselse, ømhet der nede, etterrier og brystspreng... Det funker ikke! :p Babyyyy ❤️

En kollega av meg fødte på mandag. Sitter med de samme følelsene som deg ;)
 
Back
Topp