Her regnet det masse nå, så prøver å få lillemann til å sove i litt inne
Var voldsomt regn her og. Har roet seg ganske nå. Men tror alle himmelens sluser åpnet seg en stund altså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her regnet det masse nå, så prøver å få lillemann til å sove i litt inne
Var voldsomt regn her og. Har roet seg ganske nå. Men tror alle himmelens sluser åpnet seg en stund altså.
Gleder meg til å kjøpe ny bil
Gleder meg til å kjøpe ny bil
Regner her også. Syns det igrunn er greit, jeg har gledet meg til høsten. Men venter fortsatt på at det skal bli mørkere og at flere blader skal falle av trærne. Sommeren henger igjen enda.
soool her :')
Hvilken bil skal du kjøpe?
SkodaVi skal også kjøpe by bil
Skoda
Hvilken skal dere ha ?
Skoda octaviaÅja, hvilken type?
Vi skal kjøpe Toyota Land cruiser.
Hva skjer i kveld hos dere?
Glor dragetreneren 2 på Netflix. Der da?
Ser på Supernatural mens jeg skravler her inne. pluss ammer.
Har blitt helt elendig til å skravle her inne siste ukene. Har ikke hatt gløden :-( min snorksover enda. Men blir nok ei flaske snart. Sånn innen 2 timer vil jeg tro
Det hadde vært gøy om vi fikk opp aktivitetsnivået her inne igjen....
Jeg kom meg endelig i seng. Jeg burde egentlig være i seng kl 22 senest. Er utrolig trøtt! Heldigvis har lillebror vært grei og sovet om natta i to netter nå. Har vært tre netter på rad at han våkner rundt 03-04 og nekter å sove igjen...
En kollega av meg fødte på onsdag!
Jeg prøver å kvele misunnelsen med å tenke på all driten hun går igjennom nå som renselse, ømhet der nede, etterrier og brystspreng... Det funker ikke! Babyyyy