Da krysser vi fingre for at det plutselig går over![]()
Tror jeg trenger tryllestøv også ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser vi fingre for at det plutselig går over![]()
Har bare kost meg jeg![]()
Mangler du trakter???Jeg trenger koffeinstøv. Klar til å legge meg nå jeg! *gjesp*

Jeg trenger koffeinstøv. Klar til å legge meg nå jeg! *gjesp*

God ettermiddag jenter.
Hatt en fin dag?
Nope, er bare konstant trøtt og sliten om dagen. Sender ungene tidlig i seng i dag, så jeg kan legge meg tidlig!Mangler du trakter???
![]()
tuut tuut! skjer a jenter?
tuut tuut! skjer a jenter?
Allerede sovet en gang i dag, og kunne fint ha lagt meg før kl 20. Men nå er jeg overtrøtt og nyter fredagskvelden med film på sofaenJeg trenger koffeinstøv. Klar til å legge meg nå jeg! *gjesp*
Venter på at Vesla skal sovne.. noe som ALDRI skjer. nå har hu liggi i senga i 1.5 time.Mannen spiller ps4, jeg vugger snuppa og ser Grey's Anatomy. Startet på 1 sesong igjen. Kommet til slutten av sesong 2.
Hva gjør du a?
Hehe, fordelen med en mann som liker å spille er jo å få ha fjernkontrollen for seg selv!Mannen spiller ps4, jeg vugger snuppa og ser Grey's Anatomy. Startet på 1 sesong igjen. Kommet til slutten av sesong 2.
Hva gjør du a?
hva er det?Sitter å ser dyrlegedrømmen sammen med frøkna![]()
ulempen er bare at man noen ganger ikke ser dem en hel dagHehe, fordelen med en mann som liker å spille er jo å få ha fjernkontrollen for seg selv!
Vært en laaang dag, men nå sitter jeg godt planta i sofakroken! Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg sovner datuut tuut! skjer a jenter?
ser på TVVært en laaang dag, men nå sitter jeg godt planta i sofakroken! Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg sovner dahva gjør du?
Allerede sovet en gang i dag, og kunne fint ha lagt meg før kl 20. Men nå er jeg overtrøtt og nyter fredagskvelden med film på sofaen![]()
hva er det?
Sant!! Mannen min var heldigvis så fornuftig at han solgte playstation sin! Men han satt mye å spilte før, men tror han skjønte hvor mye tid det tok. Kunne liksom komme ned og si"ops, jeg visste ikke at jeg har sittet i 4timer"ulempen er bare at man noen ganger ikke ser dem en hel dag![]()