HahaDet setter jeg stor pris påMen jeg trur vi må få lillebror etterpå, ellers så er jeg redd du får en hissig frøken på nakken haha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaDet setter jeg stor pris påMen jeg trur vi må få lillebror etterpå, ellers så er jeg redd du får en hissig frøken på nakken haha
![]()
Takk for detDu får kose deg på jobb snuppa![]()
Hahadet tar jeg ikke sjansen på!
Tror ikke på deg![]()
Det er faktisk santNei nå må jeg gå og sove altså
Natta!
Hun ligner vel sin morHaha jeg ville heller ikke testet det uthun har et voldsomt temperament den lille frøkna hehe
Ja jeg satt klistraMen fikk du med deg finalen?
Hmmm....er det en bivirkning tro???
Uansett en kjip en...![]()
God morgen.
Da er det bare å få i seg litt frokost, sminke seg litt og så er jeg ut døren![]()
Møte noen jenter fra termingruppen her inne på BVGod morgenhva slags planer har du i dag da?
![]()
Møte noen jenter fra termingruppen her inne på BV
Gleder meg som en unge
God morgenHer hadde jeg så mange planer for dagen men redd jeg ikke kommer meg noen plass i dag
Jaja det er nydelig Vær ute så jeg kan nyte det fine været fra sofaen da
Hva er dagens planer hos dere?
Møte noen jenter fra termingruppen her inne på BV
Gleder meg som en unge
Sånn går det når man sitter oppe hele natta. Hvordan er formen?
Nei, blir første gang, men den ene er vår kjære Backymams og hun prater jeg med hele tiden her inneDet høres gøy ut! Møtt dem før?
Nei, blir første gang, men den ene er vår kjære Backymams og hun prater jeg med hele tiden her inne
Men jeg får jo ikke sove og så våkner jeg uforskammet tidlig syntes jeg
Formen er like dårlig som i går om ikke værre, så det er vel grunnen til at jeg nesten ikke har sovet i natt trur jeg...
Har du sovet godt da?
Kjedelig
Jeg har sovet hvertfall. Sover ikke så godt for tiden uansett, våken hver gang jeg må skifte stilling, tissetrengt, svett osv. Men hvis jeg går å legger meg nå sover jeg egentlig veldig godt
Men litt kjedelig å snu døgnet når man har mann og barn som følger vanlig klokke![]()