Skravletråd :)

God morgen :) Her hadde jeg så mange planer for dagen men redd jeg ikke kommer meg noen plass i dag :P Jaja det er nydelig Vær ute så jeg kan nyte det fine været fra sofaen da :) Hva er dagens planer hos dere?

God morgen.
Da er det bare å få i seg litt frokost, sminke seg litt og så er jeg ut døren :)

God morgen :) Her hadde jeg så mange planer for dagen men redd jeg ikke kommer meg noen plass i dag :p Jaja det er nydelig Vær ute så jeg kan nyte det fine været fra sofaen da :) Hva er dagens planer hos dere?

Sånn går det når man sitter oppe hele natta:p. Hvordan er formen?

Sånn går det når man sitter oppe hele natta:p. Hvordan er formen?

Men jeg får jo ikke sove og så våkner jeg uforskammet tidlig syntes jeg :P
Formen er like dårlig som i går om ikke værre, så det er vel grunnen til at jeg nesten ikke har sovet i natt trur jeg...

Har du sovet godt da?

Men jeg får jo ikke sove og så våkner jeg uforskammet tidlig syntes jeg :p
Formen er like dårlig som i går om ikke værre, så det er vel grunnen til at jeg nesten ikke har sovet i natt trur jeg...

Har du sovet godt da?

Kjedelig :(
Jeg har sovet hvertfall. Sover ikke så godt for tiden uansett, våken hver gang jeg må skifte stilling, tissetrengt, svett osv. Men hvis jeg går å legger meg nå sover jeg egentlig veldig godt :p
Men litt kjedelig å snu døgnet når man har mann og barn som følger vanlig klokke ;)

Kjedelig :(
Jeg har sovet hvertfall. Sover ikke så godt for tiden uansett, våken hver gang jeg må skifte stilling, tissetrengt, svett osv. Men hvis jeg går å legger meg nå sover jeg egentlig veldig godt :p
Men litt kjedelig å snu døgnet når man har mann og barn som følger vanlig klokke ;)

Nei det passer da dårlig å snu døgnet... sover og ganske greit et par timer på dagen om jeg er trøtt. Men i dag er jeg ikke trøtt og så er frøkna ferdig på skolen kl 12 så får vel holde meg våken når hun kommer hjem :P

Men nå er det ikke så lenge til du får kroppen din tilbake og selv om det kan bli lite søvn da. Så er det hvertfall ikke fordi du har skifta stilling eller fordi du skal tisse ;)

Back
Topp