Skravletråd :)

Nå har disse idiotiske og irriterende gnomene vært på besøk og helt lim i sofaen igjen.
Her sitter jeg bom fast, umulig å reise seg opp jo :P
Og jeg som har alt for mye å gjøre i dag

Hehe, nei. Vekket minsten i dag og spurte om han var klar for sykkeldag i barnehagen. "Hæ? Men mamma, det er jo i morgen! I dag kommer fotografen! " godt han holder orden sier jeg bare :p
Hehe, her er vi like vimsete både jeg og minst en så blir fort forglemmelser. :P

Blæææh... Sliten og trøtt, hodepine og verk i ryggen. Tåler altså ikke mer enn en times tid på farten ute før jeg blir helt satt ut av spill nesten. Lei av å være sliten!!!

Blæææh... Sliten og trøtt, hodepine og verk i ryggen. Tåler altså ikke mer enn en times tid på farten ute før jeg blir helt satt ut av spill nesten. Lei av å være sliten!!!
Hørtes slitsomt ut. Hvorfor har du det slik?

Hørtes slitsomt ut. Hvorfor har du det slik?
Det vet jeg faktisk ikke. Er jo gravid nå men var sånn for og. Har vært innom mye, og utelukket litt forskjellig, men vet fortsatt ikke hvorfor. Tror faktisk rett og slett jeg er utbrent, men tør liksom ikke si det ordet så høyt, for er veldig redd for å bli dømt. Finnes jo mange meninger om den tilstanden, for å si det sånn.

Det vet jeg faktisk ikke. Er jo gravid nå men var sånn for og. Har vært innom mye, og utelukket litt forskjellig, men vet fortsatt ikke hvorfor. Tror faktisk rett og slett jeg er utbrent, men tør liksom ikke si det ordet så høyt, for er veldig redd for å bli dømt. Finnes jo mange meninger om den tilstanden, for å si det sånn.

Har du sjekket om du mangler vitaminer? Sjekket borreliose? Lavt stoffskifte, fibromyalgi, og lignende?

Det viktigeste er at man elsker stedet man bor:D

Helt sant. Har fått skryt fra venner om at det er veldig koselig her, og det gjør meg veldig kry! Eks - svigermor vil nok kalle leiligheten min for rotete. Jeg kaller det en samling av livet mitt =)

Har du sjekket om du mangler vitaminer? Sjekket borreliose? Lavt stoffskifte, fibromyalgi, og lignende?

Har sjekket for mangel på vitaminer og mineraler flere ganger. Har ikke "nok" symptomer på fibromyalgi, da det ikke er smerter men utmattelse som plager meg mest. Borreliose har aldri slått verken meg eller legen. Har en trøblete baggasje med meg fra barndommen, som er veldig lett å skylde på. At det er langvarig overbelastniger og stress som har slått meg ut. Det er vel litt derfor jeg ikke har blitt utredet for andre ting, fordi man bare "skylder" på det med en gang. Men jeg vet ikke jeg. Blir ikke klok på det. Jeg føler jo at livet er bra sånn som det er nå, så det er vanskelig for meg å tro at stress fra før av påvirker meg enda.

Har sjekket for mangel på vitaminer og mineraler flere ganger. Har ikke "nok" symptomer på fibromyalgi, da det ikke er smerter men utmattelse som plager meg mest. Borreliose har aldri slått verken meg eller legen. Har en trøblete baggasje med meg fra barndommen, som er veldig lett å skylde på. At det er langvarig overbelastniger og stress som har slått meg ut. Det er vel litt derfor jeg ikke har blitt utredet for andre ting, fordi man bare "skylder" på det med en gang. Men jeg vet ikke jeg. Blir ikke klok på det. Jeg føler jo at livet er bra sånn som det er nå, så det er vanskelig for meg å tro at stress fra før av påvirker meg enda.

Hm. Mulig det bare er stress, eller noe som bare er under utvikling. Du kan jo sjekke symptomer på borreliose, og se om det passer deg? =)

Ooooh, første gang jeg er på topp 100 lista nå. Ligger ganske langt nede, så føler meg ikke helt trygg. Men da kan jeg si at selv om jeg har vært sykmeldt, har jeg i det minste oppnådd noe :-p

• Liker
Reactions: BMC
Ooooh, første gang jeg er på topp 100 lista nå. Ligger ganske langt nede, så føler meg ikke helt trygg. Men da kan jeg si at selv om jeg har vært sykmeldt, har jeg i det minste oppnådd noe :p
Haha, samme for meg! Vært sykemeldt og første gang på topp 100 :D

Hm. Mulig det bare er stress, eller noe som bare er under utvikling. Du kan jo sjekke symptomer på borreliose, og se om det passer deg? =)

Syns ikke det passer helt heller, og har heller aldri vært bitt av flått. Forstod det sånn at det bare er gjennom flåttbitt av man får denne sykdommen. Bodd i nord nesten hele livet mitt, og der eksisterer det jo nesten ikke flått. Så vidt jeg vet i hvert fall:)

Back
Topp