Skravletråd :)

Så typisk, her har U holdt det gående fra kl 4, men akkurat nå hvor jeg skal ta på han kjøre dressen for å komme oss avgårde, da sover han

Våkna klokken 06:00 av at huseier STØVSUGER:eek: stor takk liksom.
Gubben var så snill å ikke vekke meg da han dro til jobben kl 05 idag:D Men nå sitter jeg her da:p

Så teit da :o Hater å våkne av sånn..
Vi har en som bor over oss som kan finne på å støvsuge kl3 på natta.. Det er jo helt tulling!

Så teit da :eek: Hater å våkne av sånn..
Vi har en som bor over oss som kan finne på å støvsuge kl3 på natta.. Det er jo helt tulling!
Åh fyy:mad: 03:00 say what:eek: Her kan de sette i gang å støvsuge på helgene også mellom 8-9. Trodde det var allmen folkesikk å ikke bråke så tidlig:p

Så teit da :eek: Hater å våkne av sånn..

Hæ? Hvilke mennesker er det som bor der? Pensjonister som legger seg kl åtte og står opp midt på natta? Eller yngre folk på dop? :confused:

God morgen, damer!

Her våkna snuppa kvart på 7 av pappas vekkerklokke.

Hun sover dupp nå, og jeg har tatt planken og rocket rockeringen min. Mangler bare litt yoga nå, så har jeg gjort egentreningen min for idag.

Hellueeen. Har hatt en fin start i dag også. Har noen planer for dagen, en av de er å sove. Minstemann lå i sengen min i natt, og han skal helst ligge tett i tett, slik at jeg må balansere på kanten. Legger jeg meg innerst, ruller han bare ut :-P

Så jeg tenkte jeg skulle sette et brød i bakemaskinen før jeg legger meg en times tid, så har jeg ferske brød til lunsj =D

Ellers blir det bretting av klær, og støvsuging av gulv =)

Ingenting spennede med andre ord. :-p

Back
Topp