God morgen.
Sitter og spiser frokost nå og om litt drar jeg på barsel treff.
Hva er deres planer for dagen?
God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Sitter og spiser frokost nå og om litt drar jeg på barsel treff.
Hva er deres planer for dagen?
Tusen takk
Koselig med treff
Jeg skal straks i dusjen, så på jobb![]()
Man kan nemlig ikke gå utfra min høyde for jeg er jo under gjennomsnittet lav ogMen nå har jeg klær i str 50,56 og 62 der + nederste skuff har jeg brukt til sengetøy og er foreløpig veldig fornøyd
![]()
Hehe
Tenkte å ha omtrent det samme...åsså ei hylle på veggen over til kremer/diverse utstyr og bleier
Har ikke noe særlig med klær i 50 da, så blir 56,62 & 68
Resten av klærne vi har ligger på lager hos foreldrene mine![]()
Har ikke så mye i 50 jeg heller, men noen få plagg. Men nå har jeg jo plass til mere klær tilfelle jeg må fylle på med noeOg så har jeg masse klær i 68, så drøyer den litt
jeg må få tatt en oppsamling og få bært ned alt ekstra ned i boden men det er så mye rart og så tungt at jeg har ikke orket
![]()
Ja det er detSå artig da![]()
Tror jeg har to bodyer og en strømpebukse i 50 bare
Har klær helt opp til str 80 etter at jeg arva fra min brormen tar bare hjem litt og litt
Må snart begynne å vaske litt av det jeg har... Men burde fått bygga kommoden først da![]()
Jeg har arvet av stesøsteren min og ei venninne så har hvert heldig der
Jeg har vasket allerede jeg damen pappa monterte kommoden for meg for jeg mista motet bare jeg kikka på bruksanvisningen og så alle skruene haha
![]()
Haha! Her ligger eska enda på gulvet..ligget der siden mandag og jeg har ikke åpna den engang
Planen var å begynne igår...så idag...
Vi får da se![]()
Jeg måtte åpne fordi det var kommet disen på pappen og det lukta såmen så lå den der til pappa kom og tok det fordi han regna med at jeg aldri hadde satt den sammen selv
![]()
Bare greit med hjelp da
Mulig gubben ender opp med hele jobben her etterhvert![]()
Ja jeg er ikke veldig glad i flatpakka og når det blir så mange skruer som det er til den kommoden så gidder jeg ikke haha![]()
Usj, ja det er litt av en jobb
Flerdagers-prosjekt![]()
Haha ellers så får du sette gubben i sving, pappa gjorde det på ganske kort tid så det går ann![]()
Heldiggris!!Nope, ferieuke
Du da?
Heldiggris!!
Straks på vei til jobb, jeg...møkkavakt!![]()
Hehe!
Har bestemt meg for å prøve selv først, men han kan nok få overta etterhvert![]()
Takk for det, søtaHa en fin dag på jobb da![]()
Takk for detJepp, heldiiiig
Lykke til på jobb da![]()
Det er jo en mulighetselv syntes jeg at jeg hadde gjort nok når jeg tok pappen og kikka på bruksanvisningen haha
![]()