Ble jo kjempefint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøydBle jo kjempefintFornøyd?
HeiGod kveld damer
Hvordan har tirsdagen vært?
Har vært lite skravling på meg de siste dagene, til tross for at jeg plutselig har påbegynt permisjonen.
Hvilken kommode gikk du for? Skal det være stelleplass oppå?
Heiden har vært lat i grunn
fikk tatt husvasken da
![]()
Kjøpte malm sin.. Den med 4skuffer. Ja, skal ha stellematte oppå siden vi ikke har plass til stellebord![]()
Veldig flott!
Så frustrerende. Men du får hvile deg med god samvittighet =)Nei det er jammen meg ikke mye moro..Det er nok stress og belastninger over aaalt for lang tid som har utløst det, tenker jeg. Men nå er de fleste stress faktorene borte, og likevel er jeg så sliten. Føles litt håpløst egentlig!
Jeg syns ikke man er gammel når man er mellom 60 og 70, men så jobber jeg også med verdens sprekeste 66 åring da =pIdag opplevde jeg at en gammel dame ga fra seg setet sitt på t-banen så jeg skulle få sitte![]()
"Stakkars du som er gravid vil vel sitte" jeg forsøkte å takke nei siden hun var 60-70. Syns egentlig ikke st de gamle skal gi fra seg plassen sinmen det var utrolig snillt av henne
![]()
Den funker jo bra den. Er på jakt etter kommode selv, med mange nok skuffer sånn at alle klærne til mini kan oppbevares der.
Jeg har meldt meg inn i trommekorps![]()
Stemmer, er det den skal brukes til her ogdette er den største vi får plass til da..skal vi ha flere skuffer blir den for høy til å stelle på
Så vi får stue klærne godt i skuffene![]()
Men man må ha stellematta sidelengs sant? Eneste det som er uvant for meg![]()
Ja, må det.. Den er bare 48cm bred, 80cm lang![]()
. Og dere får jo god plass med fire skuffer. Vi får se, kanskje det blir malm her også. Null stress, enda 20 dager igjen Ja HeheOj! Så gøy! Ble du inspirert på 17.mai?![]()
Kjøpte malm sin.. Den med 4skuffer. Ja, skal ha stellematte oppå siden vi ikke har plass til stellebord![]()
Tirsdagen var helt greiGod kveld damer
Hvordan har tirsdagen vært?
Har vært lite skravling på meg de siste dagene, til tross for at jeg plutselig har påbegynt permisjonen.