Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Jeg har såååååå lyst på is. Har i fryseren, men spiste jo så masse usunt i går. Gi meg styrke og selvdisiplin! !!
Ille å kaldt det er om dagen.
Kan ikke huske sist jeg hadde på peisen etter 17. mai![]()
God dag alle sammen
Eller som mannen sier.Sommervarmen lar visst vente på segi fjor hadde vi sommer fra slutten av april! Og jeg hadde akkurat flytta fra nord-norge til østlandet, så fikk nesten varme sjokk! Ikke vant med sommertemperaturer så tidlig
![]()
Eller som mannen sier.
17. mai, regn, surt og 4 gradet... Akkurat som hjemme![]()
Jippi, da har sofaen kommet![]()
Hvor nordfra er det du kommer?Haha, ja ikke sant!Jeg merker at jeg har et veldig annet forhold til været enn mange rundt meg her nede. Når det blåser litt, og trærne rører bittelitt på seg så kan jeg brått høre folk si "nei fyttirakkern nå blåser det opp her". Hæææ? Det blåser jo ikke engang jo ;D
Synes det er moro da!![]()
Koselig å ihvertfall ha noen blomsterHar kjøpt uteblomster til å ha på verandaen, men de tas inn på natten fremdeles og settes ikke ut på kalde dager som i dag.
I krukkene på terrassene har jeg ikke satt noe enda
Hørtes nydelig utJo takk.. Det ble visst to sovetimer på soffen førstsløve dager...
HalloHeisann jenterhadde alle en fin 17 mai ?
Hørtes nydelig ut![]()
Gratulerer med ny sofaJippi, da har sofaen kommet![]()
Deilig med en god dupp!!Herregud.. Sovet tre timer på sofaen sånn plutselig! Gjorde jeg i går og. Og da var jeg så trøtt så jeg kunne lagt meg kl 18 igjen. Makan!
God ettermiddag snuppaGod dag alle sammen
Hvor nordfra er det du kommer?
Mannen er fra Bodø
Spesielt! Kanskje du mangler noen vitaminer?Herregud.. Sovet tre timer på sofaen sånn plutselig! Gjorde jeg i går og. Og da var jeg så trøtt så jeg kunne lagt meg kl 18 igjen. Makan!
Så fin! Har ikke plass til en slik en i mi stue =(En slik en bare uten den runde hodestøtten
![]()
Men da skjønner du hva han menerOoh, fra Bodø jeg og!!![]()
Spesielt! Kanskje du mangler noen vitaminer?