Skravletråd :)

Brukt dagen til å vaske mens poden har vært på besøk. Nå er gjenstår det stryking. Og matlaging til litt senere. Blir nachos idag:)
Ikke helt bestemt meg hva jeg skal ha på i mårra da..

Flink du har hvert da :)
Hehe nei du er vel ikke den eneste som ikke har bestemt deg for klær ennå vil jeg tru :P

Flink du har hvert da :)
Hehe nei du er vel ikke den eneste som ikke har bestemt deg for klær ennå vil jeg tru :p
Men, jeg har faktisk leita frem 3 alternativer til antrekk da! Så gjenstår bare å prøve og se hva som er mest behagelig for den lille magen min å ha på seg før jeg bestemmer meg. Vanligvis åkker jeg meg i et par timer med prøving av antrekk uten å bli fornøyd. Så får se åsseb det går!;) er en smule ubesluttsom... :D

Men, jeg har faktisk leita frem 3 alternativer til antrekk da! Så gjenstår bare å prøve og se hva som er mest behagelig for den lille magen min å ha på seg før jeg bestemmer meg. Vanligvis åkker jeg meg i et par timer med prøving av antrekk uten å bli fornøyd. Så får se åsseb det går!;) er en smule ubesluttsom... :D

Med mine 31 uker føler jeg at jeg ser grusom ut i absolutt alt :P har vel 3 alternativer jeg og men ikke komfortabel eller fornøyd med noen av de :P vanligvis tar jeg bare på meg bunaden og det er så greit men jeg er ca 10 cm for stor i år haha :P

Nei, jeg er bare i uke 13 jeg. Skal på oul i uke 19. Gleder oss sååå innmari! Hvor langt er du?

Så gøy:) her var mini veldig rolig på oul. Heldigvis tatt seg opp masse så jeg kjenner romstering:D hehe
Er 31+2 i da, så nærmer seg slutten her♡ første babyen og veldig etterlengtet♡♡♡

Bare jeg som går rundt med en konstant følelse av at det er noe jeg har glemt å kjøpe/ordne med til i morgen? :S Det er litt typisk meg da, men så er jeg fæl å glemme og!
Tar det ikke så tungt her, men sikkert noe jeg har glemt. De hadde ikke bringebær på butikken, så får se om jeg kjører ut igjen senere til en annen butikk.

Så gøy:) her var mini veldig rolig på oul. Heldigvis tatt seg opp masse så jeg kjenner romstering:D hehe
Er 31+2 i da, så nærmer seg slutten her♡ første babyen og veldig etterlengtet♡♡♡

Åååå, så koselig da!! Nærmer seg nå! Er du lei, eller nyter du å være gravid?

Jeg har en fra før, 6 år når neste kommer, så er veldig spent på hvordan han kommer til å takle det. Vært eneste barnet i hele slekta, og nå må han dele alle sammen med en til. Men tror det kommer til å gå bra:)

Tar det ikke så tungt her, men sikkert noe jeg har glemt. De hadde ikke bringebær på butikken, så får se om jeg kjører ut igjen senere til en annen butikk.
Åh, så avslappa du er da!:D Hehe, jeg blir så himla stressa av den følelsen jeg.. Hva lager du med bringebær i?

Med mine 31 uker føler jeg at jeg ser grusom ut i absolutt alt :p har vel 3 alternativer jeg og men ikke komfortabel eller fornøyd med noen av de :p vanligvis tar jeg bare på meg bunaden og det er så greit men jeg er ca 10 cm for stor i år haha :p
Det er jeg sikker på at du ikke gjør! Men vi er jo ofte vår egen hardeste kritiker..

Jeg ønsker meg Nordlandabunad, men blir liksom aldri prioritert å spare penger til det liksom. Mannen og og lyst på. Får bli når vi vinner i lotto ;) :D

Åååå, så koselig da!! Nærmer seg nå! Er du lei, eller nyter du å være gravid?

Jeg har en fra før, 6 år når neste kommer, så er veldig spent på hvordan han kommer til å takle det. Vært eneste barnet i hele slekta, og nå må han dele alle sammen med en til. Men tror det kommer til å gå bra:)

Syns det er litt kjedelig egentlig, for jeg vil bare ha baby:p haha
Har ikke gått helt opp for meg enda heller så gleder meg bare til mini kommer så alt blir virkelighet.

Blir nok en forandring det ja. Gleder han seg til å bli storbror da?

Her er det ganske mange i slekta mi egentlig, men har kun et tantebarn da, som blir 13 i oktober. Han gleder seg til å få et søskenbarn ihvertfall.

Det er jeg sikker på at du ikke gjør! Men vi er jo ofte vår egen hardeste kritiker..

Jeg ønsker meg Nordlandabunad, men blir liksom aldri prioritert å spare penger til det liksom. Mannen og og lyst på. Får bli når vi vinner i lotto ;) :D

Jeg er helt sikker på at jeg ser grusom ut :P

Hadde det ikke hvert for at jeg fikk/arvet min av min søster hadde ikke jeg hatt bunad vil jeg tru. Så mye penger har jeg ikke at jeg bare kan kjøpe en liksom :P så ja dere får ta det når dere vinner i lotto ;) jeg skal kjøpe mye når jeg vinner i lotto, jeg må bare begynne å spille først haha :P

Åh, så avslappa du er da!:D Hehe, jeg blir så himla stressa av den følelsen jeg.. Hva lager du med bringebær i?

Mulig det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt barn og skulle hatt noe hjemme i morgen. Men vi skal bort både dagtid og kveld, og slik har det stort sett vært. Også er jeg generelt ganske rolig av meg:)

Jeg skal lage pavlova, og tenkte jeg skulle ha noen bringebær til pynt:)

God dag :) grått og trist ute i dag, men regna heldigvis ikke så mye når jeg var ute i sted. Sitter å syr på vikingkjolen til frøkna mens jeg funderer på hva jeg skal ha på meg i morra :P Hva skal dere i dag da?
God ettermiddag:D
Her har vi vært i 5 årsdag og nå lager gubben middag:D
Håper vi får bedre vær i morgen!

God ettermiddag:D
Her har vi vært i 5 årsdag og nå lager gubben middag:D
Håper vi får bedre vær i morgen!

Så koselig da :) hva skal dere ha til middag?
Ja det er lov å håpe, men det hørtes ikke så lovende ut på værmeldingen da :P

Han imponerer med pølse og pasta:p

Tror det er meldt sol her???

Haha jaja middag er middag og så slipper du å lage det selv ;)

Her er det stor sjanse for regn og fare for torden utover ettermiddagen :P kjempe fint når jeg skal følge frøkna for å gå i borgertoget :P jeg skal ikke kreve sol, men det hadde hvert greit om man slapp regn og mye vind så skal jeg være fornøyd :P

Noen som har bakt kake til i morgen?
Hva bakte dere? :)

Noen som har bakt kake til i morgen?
Hva bakte dere? :)

Står en marengsbunn i ovnen nå:D
Også har jeg laget vaniljekrem. Resten tar jeg i morgen tidlig.
Første gang jeg lager pavlova:)

Du da?
1431787826566.jpg1431787841801.jpg

Back
Topp