Hurra, da slipper du jo å vente lengeDe hadde den på lagen, så hun i butikken regnet med at de som avtaler kjøringen ringer meg på mandag og avtaler når de kan komme da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, da slipper du jo å vente lengeDe hadde den på lagen, så hun i butikken regnet med at de som avtaler kjøringen ringer meg på mandag og avtaler når de kan komme da![]()
Men før jeg får smakt på maten våknet U...
Hehe...en 8 åring fikser nok det meste, jakjekt!
For 5 minutter sidenÅ det er så typisk det.. sovna han igjen eller?
Så kjedlig ! Kjenner følelsenIrritert på mannen nå.
Vi skal se på bil.
Han finner hvilken vi skal se på, og vi planlegger.
Så skal vi brått ikke ha en bil til likevel...
Og dette er ikke første gang.
Vi trenger den faktisk
Blir sikkert veldig koseligVi har jo 1.klassing i år, så blir et opplegg på skolen
Også skal barnehagen gå i toget bak skoleklassene, så vi må jo henge på der..
På ettermiddagen blir det bare grilling hjemme med min mamma![]()
Så bra. Har så lyst på sofa med god plass til alle sammen.Den er perfekt her.
Den er 209*298 og vi har 210*300 plass til sofa![]()
Hihi..din egen lille hushjelpVeldig praktisk, lært seg sortering, hvor mye såpe og hvor mange grader det skal påDet er jammen ikke dårlig syntes jeg hehe så nå må jeg tenke ut hva det neste jeg skal lære henne er
![]()
Idag strøk jeg skjorta til mannen med isbit trikset![]()
Hihi..din egen lille hushjelp![]()
Håper på detBlir sikkert veldig koselig![]()
Rotting hjørnesofa med bord og pufferHva slags hagemøbler har dere kjøpt?
Aldri hørt om...Idag strøk jeg skjorta til mannen med isbit trikset![]()
God morgen snuppaGod morgen jenter
De har nok ikke overlevd lenge tenker jeg. Kaldt og surt utpå tueneset :/ er så forbanna tragisk og trist det der altså!Jeg blir såsint på de russejentene i Ålesund, hadde det vær tmine barn hadde jeg vært nådeløs og tvunget barnet mitt itlå si hvor de har satt ut de små dyrene
Haha..det må du jo skaffeJa mangler bare drakt til henne nå haha![]()
Lit tlei den nå men ja morsom filmDen er morsom![]()
nei jeg tror heller ikke de har overlevd det lenge.De har nok ikke overlevd lenge tenker jeg. Kaldt og surt utpå tueneset :/ er så forbanna tragisk og trist det der altså!