Skravletråd :)

Hei alle sammen :D Alt bra med dere?
Jeg har bare slappet av i dag. Herlig! Gubben har vært ute med poden hele dagen.

Lyst å delta i give away på bloggen min? Jeg synes hvertfall premien er helt genial! Kommer til å bli brukt på poden på 17.mai og i andre store forsamlinger fremmover. Se her da: http://viventer.blogg.no/1431162345_give_away_kule_id_arm.html
Heidu!:) En hel dag med avslapping hørtes deilig ut. Det hadde du sikkert fortjent!:) Vi har vært ute i hagen og knerten har leka med nabounger i nesten hele dag. Er virkelig heldig med mye unger her i gata!

Lurt med sånn id-armbånd! Og spesielt på som sånne dager som 17.mai ja!

Haha jada litt er lov :P

Så bra:D hihi
Har hentet meg kurv hos svigerfar i dag jeg:) tenkte at kanskje den blir brukt istedenfor at jeg lager vugge til mini♡
Mannens farmor som har laget den:)

Så lenge det er sikkerhetsnett så er ikke trampoline noe farlig,
Ulykker kan nok skje med nett og, men man slipper vel unna de aller verste tenker jeg :) Følger vel med litt risiko i all fysisk utfordrende lek:) Livets harde realitet for mange foreldre tror jeg :joyful:

44e53ca5f11fdec402035bfa5d35ba7f
sånn ser det ut, bruker en nål til å lage det :) Jeg er ikke veldig dreven så jeg får ikke til sokker da, men luer og pulsvanter og slikt lager jeg :) bruker det på viking da det er en av de eldste metodene :)

Nei man har ikke alltid plass og hvertfall ikke med lillebror i magen tenk :p

Aldri hørt om nålebinding, og vet ikke hva det går ut på, men det så jo veldig pent ut da! Du får legge ut bilde av det du har laga og :thumleft

Får sjekke ut en annen gang. Har jo så mye prosjekter på gang, så jeg kan ikke begynne på enda et nytt et nå..hehe

Is er vel kanskje ikke det beste nei..hehe
Men jeg overrasket en overmett mann her for en stund siden med sjokolade. Det hjalp faktisk på vondtene i magen;)

Haha, ja jeg og! Er litt typisk meg å begynne på 3-4-5 ting for så å bruke et halvt år + på å bli ferdig :happy:

Aldri hørt om nålebinding, og vet ikke hva det går ut på, men det så jo veldig pent ut da! Du får legge ut bilde av det du har laga og :thumleft

Hehe vi får se om jeg kan legge ut bilde når lua er ferdig om den ser grei ut da :P

Haha, ja jeg og! Er litt typisk meg å begynne på 3-4-5 ting for så å bruke et halvt år + på å bli ferdig :happy:

Greit å gjøre ferdig det man har begynt på først ja;)

Så greit da, ja da hadde jeg heller brukt kurven :)

Men det er ikke noe stativ til den da...syns liksom det hadde vært greit å få den litt opp fra gulvet. Så kanskje jeg lager et vuggeunderstell til den:) hihi

Back
Topp