God ettermiddag
Stille her i dag?
Ligger på sofaen etter en tur rundt omkring og lurer på hva jeg skal lage til middag i dag...noen forslag?
Sliiiten![]()
God ettermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag
Stille her i dag?
Ligger på sofaen etter en tur rundt omkring og lurer på hva jeg skal lage til middag i dag...noen forslag?
Sliiiten![]()
God ettermiddagGod ettermiddag
Stille her i dag?
Sliiiten![]()
Det var fryktelig mye, for hvilket klasse trinn er det?Noe av et skal ggjres på skolen også , men ikke alltid de får gjøre oppgaver der.Dette er denne periodesn plan:
Engelsk:
øv på setninger/uttrykk
gloser, lærer skirver opp de som skal læres
les side...
opgaveark
Norsk:
1-2 ark i heftet ( varier veldig hvo rmange ark de har , denne uken var det 1)
Leseforståelse: Les og svar på 2 sier
Stavskrift: alt fra 3 -6 sider
Språkbok: 5 oppgaver og 5 sider de skal lese
Matte: Der er det mest:
Trs: 4 sider med oppgaver
Hefte: 15 ark med oppgaver
Mattemagisk: Har ikke den foran her, men bruker være 6-7 sider
Flott bilde
Håper ingen føler seg tryggHaha men man vet jo aldri hvem som slipper unna så man bør jo ikke føle seg for trygg![]()
God ettermiddagGod ettermiddag
Stille her i dag?
Sliiiten![]()
Håper ingen føler seg trygg![]()
God ettermiddagJeg sitter fortsatt å strikker og nå kommer jeg nærmere og nærmere målet for hver lapp
Frøkna vil jo ikke komme hjem og hadde fått en stor slush hos venninna så sulten var hu heller ikke, så da er det ikke noe vits i å få hu hjem før nærmere kvelden så kan vi spise pizza da
![]()
God ettermiddag
Her har vi vært på lang tur i skogen i dag. Har akkurat spist hjemmelagd pizza nå![]()
Pizza høres godt ut, men hadde det om torsdaghehe
Hvor store lapper strikker du da?![]()
Det er sjelden vi har pizza, men frøkna hadde ønske om det så da blir det pizza i dag
De er små, for jeg måtte ha noe som gikk fort for jeg mistet interessen veldig fort i starten![]()
Ja, da syns jeg hun skal få vilja sihihi
Skjønner den. Kjedelig å strikke lapper og dahehe
Hm...tror mini her har flyttet seg til rett bak morkaka!!!
Ser magen bevege seg, men kjenner nesten ingenting![]()
Ja siden hu kommer med middagsønske kanskje 2 ganger i året
Haha driver han å terger mammaen sin allerede![]()
Ihvertfall da
Kan jo like gjerne begynne med en ganghehe
Er vel ikke noe bedre jeg da når jeg poker på magen for å få litt responshahaha
Oh glemte lesing da, det er jo hver dag. I tilleg har kengubarnet en ekstea bok i norsk som han gjør oppgaver iJa det var mye :O sist uke hadde de: lese 5 sider i lesebok, 2 dager med leseuniversbok, 5 oppgaver i Norsk boka, 2 sider i matte, 1 oppgaveark i engelsk og diktat + gloseprøve. De har norsk hver dag men aldri matte og engelsk oppgaver samme dag.
Oh glemte lesing da, det er jo hver dag. I tilleg har kengubarnet en ekstea bok i norsk som han gjør oppgaver i
3.klasseDet var fryktelig mye, for hvilket klasse trinn er det?
Var digg å være i skogen i dagFlott bilde![]()
De skal jo gøre litt på skolen, så er ikke bare lekser. Men varierer hvor mange av timene de før gjøre noe i. Men ja , mye uanset spør du megDet er masse lekser, jeg hadde mista motet om det var jeg som skulle gjort alt det der...
De skal jo gøre litt på skolen, så er ikke bare lekser. Men varierer hvor mange av timene de før gjøre noe i. Men ja , mye uanset spør du meg