Skravletråd :)

God ettermiddag:)
Stille her i dag?
Ligger på sofaen etter en tur rundt omkring og lurer på hva jeg skal lage til middag i dag...noen forslag? :)
Sliiiten:p

God ettermiddag :) Jeg sitter fortsatt å strikker og nå kommer jeg nærmere og nærmere målet for hver lapp :P Frøkna vil jo ikke komme hjem og hadde fått en stor slush hos venninna så sulten var hu heller ikke, så da er det ikke noe vits i å få hu hjem før nærmere kvelden så kan vi spise pizza da :)

Stille her i dag?
Ligger på sofaen etter en tur rundt omkring og lurer på hva jeg skal lage til middag i dag...noen forslag? :)
Sliiiten:p
Her har vi vært på lang tur i skogen i dag. Har akkurat spist hjemmelagd pizza nå:)

Noe av et skal ggjres på skolen også , men ikke alltid de får gjøre oppgaver der.Dette er denne periodesn plan:
Engelsk:
øv på setninger/uttrykk
gloser, lærer skirver opp de som skal læres
les side...
opgaveark

Norsk:
1-2 ark i heftet ( varier veldig hvo rmange ark de har , denne uken var det 1)
Leseforståelse: Les og svar på 2 sier
Stavskrift: alt fra 3 -6 sider
Språkbok: 5 oppgaver og 5 sider de skal lese

Matte: Der er det mest:
Trs: 4 sider med oppgaver
Hefte: 15 ark med oppgaver
Mattemagisk: Har ikke den foran her, men bruker være 6-7 sider
Det var fryktelig mye, for hvilket klasse trinn er det?

God ettermiddag :) Jeg sitter fortsatt å strikker og nå kommer jeg nærmere og nærmere målet for hver lapp :P Frøkna vil jo ikke komme hjem og hadde fått en stor slush hos venninna så sulten var hu heller ikke, så da er det ikke noe vits i å få hu hjem før nærmere kvelden så kan vi spise pizza da :)

Pizza høres godt ut, men hadde det om torsdag:p hehe

Hvor store lapper strikker du da?:)

Her har vi vært på lang tur i skogen i dag. Har akkurat spist hjemmelagd pizza nå:)

Så deilig med skogstur da:) vært på biltur jeg:p hehe

Pizza høres godt ut, men hadde det om torsdag:p hehe

Hvor store lapper strikker du da?:)

Det er sjelden vi har pizza, men frøkna hadde ønske om det så da blir det pizza i dag :)

De er små, for jeg måtte ha noe som gikk fort for jeg mistet interessen veldig fort i starten :P

Det er sjelden vi har pizza, men frøkna hadde ønske om det så da blir det pizza i dag :)

De er små, for jeg måtte ha noe som gikk fort for jeg mistet interessen veldig fort i starten :P

Ja, da syns jeg hun skal få vilja si;) hihi

Skjønner den. Kjedelig å strikke lapper og da:p hehe

Hm...tror mini her har flyttet seg til rett bak morkaka!!!:mad:
Ser magen bevege seg, men kjenner nesten ingenting:p

Ja, da syns jeg hun skal få vilja si;) hihi

Skjønner den. Kjedelig å strikke lapper og da:p hehe

Hm...tror mini her har flyttet seg til rett bak morkaka!!!:mad:
Ser magen bevege seg, men kjenner nesten ingenting:p

Ja siden hu kommer med middagsønske kanskje 2 ganger i året :P

Haha driver han å terger mammaen sin allerede :P

Ja siden hu kommer med middagsønske kanskje 2 ganger i året :P

Haha driver han å terger mammaen sin allerede :P

Ihvertfall da;)

Kan jo like gjerne begynne med en gang:p hehe
Er vel ikke noe bedre jeg da når jeg poker på magen for å få litt respons:o hahaha

Ja det var mye :O sist uke hadde de: lese 5 sider i lesebok, 2 dager med leseuniversbok, 5 oppgaver i Norsk boka, 2 sider i matte, 1 oppgaveark i engelsk og diktat + gloseprøve. De har norsk hver dag men aldri matte og engelsk oppgaver samme dag.
Oh glemte lesing da, det er jo hver dag. I tilleg har kengubarnet en ekstea bok i norsk som han gjør oppgaver i

De skal jo gøre litt på skolen, så er ikke bare lekser. Men varierer hvor mange av timene de før gjøre noe i. Men ja , mye uanset spør du meg

Hjelper jo litt at de får gjøre noe på skolen da, men fortsatt mye.

Back
Topp