Hjelpes.
Nå gruer jeg meg virkelig til frøkna blir tenåring.
Hun er allerede *litt* for flink til shopping..
Nå gruer jeg meg virkelig til frøkna blir tenåring.
Hun er allerede *litt* for flink til shopping..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo ikke løpe hele tiden nødvendigvis, men jeg synes det er viktig å være med barna når de er sånne steder. Hvertfl når de er småJo jeg beundrer de foreldrene som orker å springe rundt på lekeland i hinderløypa etter barna sinecreds til de
Man får sikkert veldig god kondisjon av det (noe jeg ikke har lenger)
Så lenge det er vær til det så er jo det mye bedre
Lite å gjøre ja. Jeg er egentlig bedt i bursdagsfest, men har meldt avbud pga energien min generelt![]()
Da har vi vært på konsert, kengubarnet er superfornøy.
jeg fikk shoppet meg poncho og angrer på at jeg ikke kjøpte i flere farger. Kjøpte meg en topp også, kengubarnet fikk cd og tskjorte
Name it hadde halv pris på hele butikken!
Var greit det, gutteplutten glisete fra øre til øre etter at de tok high five under konserten ed han ,)Så gøy da, både konsert og shopping høres bra ut på en lørdag![]()
Var greit det, gutteplutten glisete fra øre til øre etter at de tok high five under konserten ed han ,)
Jeg er ferdig med dagens gjøremål, nesten
Mangler å skifte duk på bordet og bake kake, men det tar jeg i kveld etter at de eldste er i seng![]()
Lørdagspizza som alltidHva står på menyen i dag?
Her må jeg snart begynne å lage maten.
Hva står på menyen i dag?
Oppdaget nettopp en megaflått på vofsen min som jeg ikke tør å tawæææ!
Vi skal ha grønnsakessuppe![]()
Hva står på menyen i dag?
Idag har Knerten fått velge mat, så da ble det jammen meg pannekaker! Ikke typisk lørdagsmat,menBlir stort sett bare grøt eller pannekaker når han får velge
![]()
Stille her ja...
Sliten jeg. Vært ut og klippet gresset, som snart må tas en omgang til på litt kortere...også har jeg samlet litt småstein, mens mannen har fylt igjen litt under verandaen
Dere driver med da?
Ja hadde det hvert dårlig vær så hadde det hvert noe annet. Men hos meg så er det totalt forbudt med herjing innendørs, så de syntes jeg er vanskelig![]()
Ja da kan det kanskje være like greit å være hjemme![]()
Det er når jeg leser sånn at jeg blir glad jeg ikke har dyr ;D Flått er bare helt avskyelige! Hadde nok pent matta blitt mannens jobb,jaHvilken hund har du?
Har vært på bytur med mann og KnertenOg så har vi handla blomster, så har drevet å planta om og fått det fint på verandaen. Og så ommøblert på verandaen. Er enda ganske gravidtrøtt, så måtte legge meg på sofaen ei god stund, for da var jeg sleeeten!
Burgere herHva står på menyen i dag?