Skravletråd :)

Hjelpes.
Nå gruer jeg meg virkelig til frøkna blir tenåring.
Hun er allerede *litt* for flink til shopping..

Jo jeg beundrer de foreldrene som orker å springe rundt på lekeland i hinderløypa etter barna sine:D creds til de;) Man får sikkert veldig god kondisjon av det (noe jeg ikke har lenger)
Må jo ikke løpe hele tiden nødvendigvis, men jeg synes det er viktig å være med barna når de er sånne steder. Hvertfl når de er små

Da har vi vært på konsert, kengubarnet er superfornøy.
jeg fikk shoppet meg poncho og angrer på at jeg ikke kjøpte i flere farger. Kjøpte meg en topp også, kengubarnet fikk cd og tskjorte
Name it hadde halv pris på hele butikken!

Så lenge det er vær til det så er jo det mye bedre;)

Lite å gjøre ja. Jeg er egentlig bedt i bursdagsfest, men har meldt avbud pga energien min generelt:p

Ja hadde det hvert dårlig vær så hadde det hvert noe annet. Men hos meg så er det totalt forbudt med herjing innendørs, så de syntes jeg er vanskelig :P

Ja da kan det kanskje være like greit å være hjemme :)

Da har vi vært på konsert, kengubarnet er superfornøy.
jeg fikk shoppet meg poncho og angrer på at jeg ikke kjøpte i flere farger. Kjøpte meg en topp også, kengubarnet fikk cd og tskjorte
Name it hadde halv pris på hele butikken!

Så gøy da, både konsert og shopping høres bra ut på en lørdag :)

Hva står på menyen i dag? :)
Her må jeg snart begynne å lage maten.

Oppdaget nettopp en megaflått på vofsen min som jeg ikke tør å ta:eek: wæææ!

Det er når jeg leser sånn at jeg blir glad jeg ikke har dyr ;D Flått er bare helt avskyelige! Hadde nok pent matta blitt mannens jobb,ja :) Hvilken hund har du?

Hva står på menyen i dag? :)
Her må jeg snart begynne å lage maten.

Idag har Knerten fått velge mat, så da ble det jammen meg pannekaker! Ikke typisklørdagsmat,men :) Blir stort sett bare grøt eller pannekaker når han får velge :)

Idag har Knerten fått velge mat, så da ble det jammen meg pannekaker! Ikke typisk lørdagsmat,men :) Blir stort sett bare grøt eller pannekaker når han får velge :)

Vi har ikke noen typisk lørdagsmat vi da, det vi har lyst på blir dagens middag ;) Men pannekaker er nok en slager vil jeg tru :) Frøkna hadde blitt super glad om jeg hadde laga det til henne så :P

Stille her ja...
Sliten jeg. Vært ut og klippet gresset, som snart må tas en omgang til på litt kortere...også har jeg samlet litt småstein, mens mannen har fylt igjen litt under verandaen:)
Dere driver med da?

Har vært på bytur med mann og Knerten:) Og så har vi handla blomster, så har drevet å planta om og fått det fint på verandaen. Og så ommøblert på verandaen. Er enda ganske gravidtrøtt, så måtte legge meg på sofaen ei god stund, for da var jeg sleeeten!

Ja hadde det hvert dårlig vær så hadde det hvert noe annet. Men hos meg så er det totalt forbudt med herjing innendørs, så de syntes jeg er vanskelig :P

Ja da kan det kanskje være like greit å være hjemme :)

Nå har det begynt å regne her:(
Skjønner at du ikke vil ha herjing inne ja;) hehe
Hvordan går de med strikketøyet?

Det er når jeg leser sånn at jeg blir glad jeg ikke har dyr ;D Flått er bare helt avskyelige! Hadde nok pent matta blitt mannens jobb,ja :) Hvilken hund har du?

Han er en liten blandingsrase. 6,5 kg stor;)
Var så lenge til mannen kom hjem så klarte ikke la flåtten sitte da:p men den var stooor

Har vært på bytur med mann og Knerten:) Og så har vi handla blomster, så har drevet å planta om og fått det fint på verandaen. Og så ommøblert på verandaen. Er enda ganske gravidtrøtt, så måtte legge meg på sofaen ei god stund, for da var jeg sleeeten!

Kjenner jeg er sleeeten selv ja. Har styra ute i hagen et par timer i dag og er helt ødelagt:p hehe
Håper energien kommer litt tilbake etter mini er ute:) hvor langt er du?

Back
Topp