Så flink du har vært![]()
Den ble jammen god og, måtte jo smake på det jeg hadde hivd i sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du har vært![]()
TypiskOg selvfølgelig, nå som maten vår er nesten ferdig, skal U ha pupp.
Husker ikke sist jeg fikk et varmt måltid...
Smake er jo veldig viktigDen ble jammen god og, måtte jo smake på det jeg hadde hivd i sammen![]()
Smake er jo veldig viktig![]()
Har faktisk vært travelt i kveldJa det er det![]()
Har det hvert mye å gjøre i kveld da?
Har faktisk vært travelt i kveld![]()
Jeg har jo et liv jeg ogsåHøres bra ut, du trenger jo litt annet å gjøre enn å bare være her inne så haha![]()
Jeg har jo et liv jeg ogsåhaha!
Knis...slapp av...jeg bare later somÅ har du virkelig det?? Hvorfor skal egentlig du ha et liv når ikke jeg har det??![]()
Knis...slapp av...jeg bare later som![]()
Kommer aldri til å skje, søtaDet var jammen godt å høre, nå ble jeg nesten litt redd du skulle forlate meg for et liv nemlig![]()
Sov søtt, herlige KenguTror jeg skal finne senga jeg også snart
Åh herregud. Å reise alene med 3 barn på lekeland, det er medalje og stjerne i bokaMen det har vi ikke i nærhetenog tviler på at mannen orker å være alene i lekeland med tre små
![]()
Haha...stemmer vel bra detÅh herregud. Å reise alene med 3 barn på lekeland, det er medalje og stjerne i bokaman ser ikke mange foreldre løpe etter barna sine på sånne plasser
de står mere og speider etter barnet sitt i frykt for å måtte klatre inn i hinderløypa
![]()
God morgen alle. Hva er planene idag?
Her ser det flott ut ute, men tror nok det er kaldere enn det ser ut for.....
Jeg må på senteret og ordne passfoto til to små, grugru.
Og så har jeg SÅ lyst å plante noen blomster men tror det er meldt frost til natta så må holde meg i skinnet litt til...