Skravletråd :)

Jeg må ordne passbilde til gutta i morgen. Eldste fikk ikke før han var nesten ett år og det klarte vi få til i en boks. Jeg går til foto denne gangen, men hvordan gjør de det på små babyer? Noen som vet?

Tja si det. Hehe.
Er det samme krava hos dem som hos oss da?

Å nå som jeg ligger så godt på sofaen så må jeg opp å bake en kake. Frøkna skal i bursdag i morra og må ha med seg kake og jeg har ikke noe i frysern nå... for det frista jo veldig å skulle bake nå :P

Å nå som jeg ligger så godt på sofaen så må jeg opp å bake en kake. Frøkna skal i bursdag i morra og må ha med seg kake og jeg har ikke noe i frysern nå... for det frista jo veldig å skulle bake nå :P
Kos deg med baking:p

Husker det måtte være hvit bakgrunn med eldste hvertfall, men han smilte og viste tenner. De må vel være litt mildere på småunger vel:o

Vil jo tro det er litt mildere ja. Blir sikkert bra, og fotografen vet nok hva som skal gjøres;)

Men det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær ;) høhø. Men sånn lekeland er jo en sikker vinner på regnværsdager :D
Men det har vi ikke i nærheten:rolleyes: og tviler på at mannen orker å være alene i lekeland med tre små:p

Back
Topp