Skravletråd :)

Lekser er et mareritt:rolleyes: spesielt leselekse....gidder ikke, orker ikke, blir sint, blir frustrert osv..

Det er så trasig når det blir sånn. De skal jo egentlig ha glede av skolen ikke føle at alt som har med skolen å gjøre er et herk... Her har vi heldigvis funnet ut hvordan vi gjør det best. Men hu er jo året eldre så har hatt litt lenger tid på å prøve og feile.

Det er så trasig når det blir sånn. De skal jo egentlig ha glede av skolen ikke føle at alt som har med skolen å gjøre er et herk... Her har vi heldigvis funnet ut hvordan vi gjør det best. Men hu er jo året eldre så har hatt litt lenger tid på å prøve og feile.
Jeg håper også han vokser seg til dette første året....så han får en bedre start til høsten i 2.klasse:)
Men han er en utfordring hjemme også...mye høy lyd, kjefting, krangling med brødrene, stygg i kjeften osv...:rolleyes:

Jeg håper også han vokser seg til dette første året....så han får en bedre start til høsten i 2.klasse:)
Men han er en utfordring hjemme også...mye høy lyd, kjefting, krangling med brødrene, stygg i kjeften osv...:rolleyes:

Ja får jo håpe det :) en sommerferie kan og være godt for de :)
Det skal jammen ikke være lett med disse barna. Men vi får håpe at det kommer seg etterhvert :)

God morgen alle sammen :) hva er dagens planer da?

God morgen, alle! :)
I dag skal jeg snike til meg søvn mens Mini sover, siden jeg har vært oppe med han i natt.
Er så trøtt!!
Så håper jeg at jeg og han kan gå ut senere på dagen hvis jeg har sovet og han ikke har feber mer. Så får se :)

Dine planer da? :)

God morgen alle sammen :) hva er dagens planer da?

I dag skal jeg snike til meg søvn mens Mini sover, siden jeg har vært oppe med han i natt.
Er så trøtt!!
Så håper jeg at jeg og han kan gå ut senere på dagen hvis jeg har sovet og han ikke har feber mer. Så får se :)

God morgen :D så innmari deilig å våkne opp klokka 6, å føle seg uthvilt :D babyen min har sovi hele natta, og jeg våknet opp til Morran uten syk spreng, så kunne bare amme så gikk det over :)

Nå nyter jeg stillheten før jeg skal ta husvasken :)

Hva gjør dere i dag ?

Er så trøtt!!

Da satser vi på at dere begge får sove og at dere kommer dere ut en tur :)

Vel når jeg skreiv liste over alt som skal gjøres i dag så ble den lengre enn ja... så jeg skal gjøre leiligheten ryddig, ren og pen for helgen om kroppen samarbeider :P så skal vi til byn å handle en bursdagsgave når frøkna kommer fra sfo i dag. Været er nydelig så kanskje det blir en tur ut i sola :)

Ble heldigvis en fantastisk natt :D
God morgen :D så innmari deilig å våkne opp klokka 6, å føle seg uthvilt :D babyen min har sovi hele natta, og jeg våknet opp til Morran uten syk spreng, så kunne bare amme så gikk det over :)

Nå nyter jeg stillheten før jeg skal ta husvasken :)

Hva gjør dere i dag ?

God morgen :)
Så deilig da :) Du har nok godt noen slike netter :)

Jeg har enormt med ting som står på planen som stort sett omhandler husarbeid... så skal vi handle bursdagsgave når frøkna kommer fra sfo i ettermiddag :)

God morgen :)
Så deilig da :) Du har nok godt noen slike netter :)

Jeg har enormt med ting som står på planen som stort sett omhandler husarbeid... så skal vi handle bursdagsgave når frøkna kommer fra sfo i ettermiddag :)
Ja det var utrolig deilig :) også er det fint vær i tillegg, da føler man seg motivert :D her blir det husvask og bytur :D

Back
Topp