Skal se hva jeg får til i løpet av dagen![]()
Supert for da slipper jeg, om du ikke rekker det I dag kan du og komme i morra nemlig. Det er nok ikke mer enn 2 maskiner å vaske trur jeg. Men har jo 2 stativer med tørre klær her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal se hva jeg får til i løpet av dagen![]()
Hvor er det denne gang?Å det er godt! Jeg tenkte jeg skulle klare å la Vær å handle mer frukt før lørdag når vi skal på bondens marked jeg damen handlet jo frukt for 500 om mandagen så satser på at det holder
![]()
Hvor er det denne gang?
Ja da skjønner jeg jo du ønsker å legge på deg
Satse på at magen kommer som et skudd de siste ukene![]()
Å det er godt! Jeg tenkte jeg skulle klare å la Vær å handle mer frukt før lørdag når vi skal på bondens marked jeg damen handlet jo frukt for 500 om mandagen så satser på at det holder
![]()
500 kr? Oj trodde v kjøpte mye frukt meeen..Å det er godt! Jeg tenkte jeg skulle klare å la Vær å handle mer frukt før lørdag når vi skal på bondens marked jeg damen handlet jo frukt for 500 om mandagen så satser på at det holder
![]()
Det er du som eier nummeret så dersom du ønsker det kan ikke onecall nekte å overføre det til en annen operatør.Jeg chatter me talkmore og håper de kan overføre nummeret mitt fra onecall før..
Mmm, frukt, jeg har noen veldig gode pærer liggende500 kr? Oj trodde v kjøpte mye frukt meeen..
Talkmore har sagt at overføringen skjer 10.maiDet er du som eier nummeret så dersom du ønsker det kan ikke onecall nekte å overføre det til en annen operatør.
Vi har vannmelon:Mmm, frukt, jeg har noen veldig gode pærer liggende![]()
Jeg chatter me talkmore og håper de kan overføre nummeret mitt fra onecall før..
Jeg har litt for lang vei til butikken og dessuten så regner det, ingen vannmelon herVi har vannmelon:
Det er du som eier nummeret så dersom du ønsker det kan ikke onecall nekte å overføre det til en annen operatør.
Yeeii, gleder megSupert for da slipper jeg, om du ikke rekker det I dag kan du og komme i morra nemlig. Det er nok ikke mer enn 2 maskiner å vaske trur jeg. Men har jo 2 stativer med tørre klær her![]()
Håper vi får se bilde?!Håper det jeg og
Et hjørne ferdig på senga, bare et igjen♡ kjenner jeg er litt treig![]()
Haha, såpass
Får vel en del frukt for 500mye igjen nå da?
det har jeg.. De kunne ikke hjelpe meg på chatten, må ringe og høreSkal kunne portere nummeret ditt på noen timer. Forutsetter at du har et Talkmore SIM-kort da
500 kr? Oj trodde v kjøpte mye frukt meeen..