Hehe...skjønner detBegynner å bli litt lei egentlig![]()
Håper energien snart er tilbake!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...skjønner detBegynner å bli litt lei egentlig![]()
Fri helt fram til fredagenHva har du fri i dag?? Haha deilig med sofa daJeg kjenner at jeg snart skal gå å diske opp med noe snadder jeg for det passer godt når jeg driver med bv og strikking kjenner jeg hehe
![]()
Hehe...skjønner det
Håper energien snart er tilbake!
Koselig med mammaprataldri hørt om...er det barselgruppe?
Vi har raket, byttet sand i sandkasser, plantet blomster, beskjært busker, vasket leker osv..![]()
Sååå tidlig?!Mannen har sovnet på sofaen, jeg har gått tur med pelsdyret og nå vurderer jeg sterkt å legge meg i senga![]()
Ja, er vel to ganger jeg ikke har vært der. Forrige uke var det 1. Mai og ula før var jeg på ammekurs.
Skjønner den ja. Ikke alle stillinger man kan sy ihehe
Så bra dakommer vel til å bli en bortskjemt knott
hehe
Hehe...det burde den joHåper den kommer i Julihehe
Sååå tidlig?!
Men hørtes deilig ut![]()
Høres jo veldig artig utIkke så mange kommuner som har det visst. Nei, er ikke barselgruppe. Er ei gruppe med 7 førstegangsmødre som alle har termin samme mnd og alle er ca på samme alder og
Barselgr får jeg i tillegg![]()
Fri helt fram til fredagen
Her har gubben hentet sjokolade.....*skal ikke spise, skal ikke spise*![]()
Ja da blir det jo plutselig en stund ja...
Tja jeg syntes frøkna er bortskjemt så, men lillebroren blir vel ikke noe bedre han![]()
Ja det er jo sant da.Men om ikke jeg gjør det, så blir det jo ikke gjort... så om jeg vil ha ting gjort må jeg jo gjøre det![]()
Vært på trening med Kg og på skogstur med hundenHvert ute å fartet i ettermiddag?
Sant det...dessuten finnes det jo ikke regler for sliktHelt ødelagt i dag jo. Og nå er klokka straks over 9, så da er det lov![]()
Sant det...dessuten finnes det jo ikke regler for slikt![]()
Det hadde vært kjedelig og ensomtSantsant. Men jeg har jo ikke lyst til å stå opp midt på natta![]()
Lillebror får jo to stk som skjemmer ham bort hele tidenhehe
Høres jo veldig artig ut
Flott å kunne prate med likesinnede!
Vært på trening med Kg og på skogstur med hunden
Det hadde vært kjedelig og ensomt
Du får holde ut til kl 22![]()