Skravletråd :)

Er ikke noe gøy uansett da. Og spesielt ikke når man må ligge helt i ro osv.

Plutselig så er du halvveis da. Fant ut at jeg bare har et par mnd igjen her:eek: haha
Hvordan går det med huset da? :)
Nei, såklart ikke.
Ja, du har mini på brystet snart:D<3
Det går bra det. Jobber på loftet om dagene. Ark er ferdig og det er delt inn i rom oppe. Tak på soverommet vårt snart ferdiglagt, deretter skal panel settes opp og males. Nytt gulv. Så blir det rom for rom oppe. Terasse på fremside begynnes på i morgen:)

Det er det, men samtidig så har alle jeg kjenner som har hatt det gått bra med heldigvis:) Mamma blødde med min søster hele svangerskapet. Kratig hele veien. Hun måtte ligge i ro hele tiden da.
10+2:p Såååååå long time left gitt! men det trenger vi. Har mye å gjøre før en til kommer:p

Ja du har vel litt å gjøre i huset før neste kommer? Hehe Ikke så lenge igjen før du skal på kontroll nå da? :)

Ja du har vel litt å gjøre i huset før neste kommer? Hehe Ikke så lenge igjen før du skal på kontroll nå da? :)

Ja, få klart soverom og et bad til oppe bl.a:P
Skal på 12ukerskontrollen 18mai.
Har vært på en tidlig ul allerede da.

Hjeeeeelp!!! Lillesøster HAAAAATER å kjøre bil! Straks den starter begynner hun å gråte nå :( vi har vært i bilen siden halv fem i ettermiddag. Må jo stoppe hele tiden, i tillegg til at trafikken har stått bom stille! Er kommet til Telemarksporten. Storesøster er også lei, forståelig nok, så hun er inn og handler seg nuggets.

Gruer meg til grininga begynner igjen :( 50 min til Horten i teorien. Og en liten time hjem fra Moss.. Rekner med vi er hjemme i natt en gang...
Å nei, så slitsomt:confused:
Håper turen går bedre enn fryktet..

Ja, få klart soverom og et bad til oppe bl.a:P
Skal på 12ukerskontrollen 18mai.
Har vært på en tidlig ul allerede da.

Men er det ikke godt at dere har litt å ordne med før neste kommer da :P det er ikke lenge igjen det nå da :) skal på ul igjen den 20 jeg da :)

Men er det ikke godt at dere har litt å ordne med før neste kommer da :p det er ikke lenge igjen det nå da :) skal på ul igjen den 20 jeg da :)
Ja ikke sant:P Hadde fått tiden til å gå uansett...men skal bli deilig med helt nytt soverom og bad oppe:D

Ja ikke sant:P Hadde fått tiden til å gå uansett...men skal bli deilig med helt nytt soverom og bad oppe:D

Haha ja rart det med at man hadde fått tiden til å gå uansett ja :P men tenk så deilig når det er ferdig da :)

men nå sier jeg natta, er helt skutt i dag jeg... sove godt søta ♡

Haha ja rart det med at man hadde fått tiden til å gå uansett ja :p men tenk så deilig når det er ferdig da :)

men nå sier jeg natta, er helt skutt i dag jeg... sove godt søta ♡
Ja, er det ikke det ene så er det..det andre:P

Samme her. Hører senga rope "Synnøve Synnøve". Sove godt snuppa:D<3

Forsvant litt i stad jeg:o hehe
Kan tenke meg det blir veldig deilig når dere blir ferdig med alt:) klarer dere å komme i mål før mini kommer da? :)

Back
Topp