Skravletråd :)

For første gang i dag sover U et annet sted enn på fanget mitt, kanskje jeg skal ta en tur i dusjen :rolleyes:

Hm..var det bare april som hadde en sånn topp100 skravletråd?

Kan bruke den samme nå vel. Men er ikke like spennende siden det ikke er noe krav.
Men de vil sikkert ikke at vi skravler for mye i topp100 tråden nå heller;)

Hjeeeeelp!!! Lillesøster HAAAAATER å kjøre bil! Straks den starter begynner hun å gråte nå :( vi har vært i bilen siden halv fem i ettermiddag. Må jo stoppe hele tiden, i tillegg til at trafikken har stått bom stille! Er kommet til Telemarksporten. Storesøster er også lei, forståelig nok, så hun er inn og handler seg nuggets.

Gruer meg til grininga begynner igjen :( 50 min til Horten i teorien. Og en liten time hjem fra Moss.. Rekner med vi er hjemme i natt en gang...

Fortsatt trøtt, men ikke like ille. Bekkenet har blitt bedre og:) bare ventinga som er plagsom:p

Du da?
Hehe, den ventingen er kjip ja:P
Kvalme, blødningene har gitt seg enn så lenge, bekken er på og av plagsomt.

Her blir bekkenet bare vondere :(
Og trøtt er jeg som vanlig :p

Huff da:( det hjalp med pute her fant jeg ut:)

Tror mini har forandret stilling da. Nå kjenner jeg mer lengre nede og det gjør nesten vondt innimellom:p hehe

Hehe, den ventingen er kjip ja:P
Kvalme, blødningene har gitt seg enn så lenge, bekken er på og av plagsomt.
Får håpe blødningene forblir borte da. Det er en unødvendig bekymring.
Og håper bekkenet ikke kommer til å bli aaaltfor plagsomt.

Hvor mange uker er du nå?:)

Får håpe blødningene forblir borte da. Det er en unødvendig bekymring.
Og håper bekkenet ikke kommer til å bli aaaltfor plagsomt.

Hvor mange uker er du nå?:)

Det er det, men samtidig så har alle jeg kjenner som har hatt det gått bra med heldigvis:) Mamma blødde med min søster hele svangerskapet. Kratig hele veien. Hun måtte ligge i ro hele tiden da.
10+2:p Såååååå long time left gitt! men det trenger vi. Har mye å gjøre før en til kommer:p

Det er det, men samtidig så har alle jeg kjenner som har hatt det gått bra med heldigvis:) Mamma blødde med min søster hele svangerskapet. Kratig hele veien. Hun måtte ligge i ro hele tiden da.
10+2:p Såååååå long time left gitt! men det trenger vi. Har mye å gjøre før en til kommer:p

Er ikke noe gøy uansett da. Og spesielt ikke når man må ligge helt i ro osv.

Plutselig så er du halvveis da. Fant ut at jeg bare har et par mnd igjen her:o haha
Hvordan går det med huset da? :)

Back
Topp