Skravletråd :)

Nei, det tenkte jeg jo ikke på:oops:
De skulle jo bare til deg?!

Neste gang trur jeg det kan være lurt å gi de en sekk med niste og refleks. Eller kanskje en lapp med adressen hjem sånn tilfelle de blir borte en gang til.... Men vi lærer så lenge vi lever så neste gang går det nok bedre om de forsvinner :D

Neste gang trur jeg det kan være lurt å gi de en sekk med niste og refleks. Eller kanskje en lapp med adressen hjem sånn tilfelle de blir borte en gang til.... Men vi lærer så lenge vi lever så neste gang går det nok bedre om de forsvinner :D
Ja, må nok forberede meg litt bedre neste gang:oops:
Ble bare så ivrig når du sa du ville ha dem...:cool:

Alle jenters drøm vil jeg tro:p
Så nå må du belage deg på paparazzi på verandaen hele døgnet:cool:

Kult asså :D kanskje det kommer noen kjekke mannfolk på døra å da :D Lurer på om jeg kanskje må freshe opp garderobe og sminken nå da så jeg alltid er på topp!

Kult asså :D kanskje det kommer noen kjekke mannfolk på døra å da :D Lurer på om jeg kanskje må freshe opp garderobe og sminken nå da så jeg alltid er på topp!
Det følger alltid kjekke mannfolk med en kjendistilværelse:cool:
Så du må få deg egen frisør og sminkør!

Det følger alltid kjekke mannfolk med en kjendistilværelse:cool:
Så du må få deg egen frisør og sminkør!

Å gud som jeg gleder meg til det da :D Så blir jeg sikkert rik for alle betaler fett for å få meg på besøk i programmene sine :D Så da ser du meg nok titt og stadig på flyplassen ;)

Å gud som jeg gleder meg til det da :D Så blir jeg sikkert rik for alle betaler fett for å få meg på besøk i programmene sine :D Så da ser du meg nok titt og stadig på flyplassen ;)
Ååh...kjenner jeg er sååå misunnelig på deg:p:p
Privatfly selvfølgelig;)

God kveld:) Hatt en fin helg?:)
Ostesmørbrød i ovnen, nammenam:D

Har stort sett sitti inne...

Deilig å være mye ute da :) Hvordan går det med formen nå da?

Her vil plutselig 4 åringen som jeg aldri har hatt problemer med å legge IKKE sove alene!! Hva skjer????
Han har ikke sovet hos oss før og jeg akter ikke begynne nå!!

Back
Topp