Åh herregud... Vi vurderer en tur til Kristiansand og det tar vel 4,5-5, og jeg sier til gubben at vi sikkert kan regne nærmere 8. Får bare til svar at det ikke et mulig!!!!Egentlig 3,5 time, brukte nesten 6 når vi kjørte hit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh herregud... Vi vurderer en tur til Kristiansand og det tar vel 4,5-5, og jeg sier til gubben at vi sikkert kan regne nærmere 8. Får bare til svar at det ikke et mulig!!!!Egentlig 3,5 time, brukte nesten 6 når vi kjørte hit...
Hater alle hormonene i kroppen... Er så lite motgang som skal til før tårene triller...
God klem til dere beggeJepp det har jeg virkelige merket
Takk for det søte deg <3God klem til dere begge![]()
Åh herregud... Vi vurderer en tur til Kristiansand og det tar vel 4,5-5, og jeg sier til gubben at vi sikkert kan regne nærmere 8. Får bare til svar at det ikke et mulig!!!!
Hihi...ja ingen tid å miste![]()
Har de ikke kommet fram?!
Satte de på toget, jeg![]()
Nei, det skulle tatt seg utJa han kan jo ikke ha en mamma i dårlig form heller![]()
Har ikke sett noe mer til dem?!Oj da har vi nok hatt en svikt en plass for jeg fikk de aldri :O Kom de hjem igjen eller??
Så herligTror frøkna var sliten etter å ha vært ute og lekt i dag.
Hun sovnet foran barneTV og protesterte ikke når jeg bar henne opp i seng og kledde av henne.
Hun bare smile og la seg godt til rette![]()
Så deilig. Ja det er slitsomt med mye frisk luftTror frøkna var sliten etter å ha vært ute og lekt i dag.
Hun sovnet foran barneTV og protesterte ikke når jeg bar henne opp i seng og kledde av henne.
Hun bare smile og la seg godt til rette![]()
Ååh...kos degGleder meg til middag
Mannen henter kinamat nå.
Takk for detÅåh...kos deg![]()
Nei, det skulle tatt seg ut![]()
Har ikke sett noe mer til dem?!
Ut å lete litt da...![]()
Forsiden av Se&hør tipper jegJa det ville sikkert kommet i lokalavisa også... "Knerthen er I dårligere form enn ungen sin :O "
De koser seg nok glugg ihjelHmm ja da kan det være litt lurt å kikke etter demen de har det nok sikkert veldig fint da, alltid gøy å være på tur
![]()
Forsiden av Se&hør tipper jeg![]()