Skravletråd :)

Koser meg:D
Ble litt mye dipp, så nå orker jeg nesten ikke sjokoladen:oops:

Hva, orker ikke sjokoladen??? Det går da ikke ann.... tørr i munnen jeg kjenner jeg... skal jeg ha vann eller vann å drikke tru haha :P

Hva, orker ikke sjokoladen??? Det går da ikke ann.... tørr i munnen jeg kjenner jeg... skal jeg ha vann eller vann å drikke tru haha :P
Haha...fortsatt ikke vært på kiosken for å kjøpe drikke?!:p
Klarer da å true innpå litt sjokkis allikevel:rolleyes:

Haha...fortsatt ikke vært på kiosken for å kjøpe drikke?!:p
Klarer da å true innpå litt sjokkis allikevel:rolleyes:

Nei jeg har ikke det :P kunne laga sjokolade milkshake da, men siden jeg ble kvalm av det lille kakestykke mitt så trur jeg ikke det et det rette å drikke nå haha :P

Ja litt sjokolade går ned vettu hehe :P

Ja merkelig man ikke ruller:p
Hihi...har du en snikspiser i hus?!:cool:
Hun fikk lov ;) sa egentlig at jeg skulle rydde av bordet først så kunne vi kose i sofaen. Det var ikke aktuelt "jeg henter stolen" sa hun og skjøv den inntil kjøkkenbenken og hentet posen :p

Endelig hjemme etter langtur idag.. Har nettopp klemt i oss biffmiddag :D og snart må vi ha kakeeee!
Har dere hatt en fin kveld?

Nei jeg har ikke det :P kunne laga sjokolade milkshake da, men siden jeg ble kvalm av det lille kakestykke mitt så trur jeg ikke det et det rette å drikke nå haha :P

Ja litt sjokolade går ned vettu hehe :P
Hehe...nei er nok best å holde seg til vann om du er kvalm:p

Hun fikk lov ;) sa egentlig at jeg skulle rydde av bordet først så kunne vi kose i sofaen. Det var ikke aktuelt "jeg henter stolen" sa hun og skjøv den inntil kjøkkenbenken og hentet posen :p
Haha...snop før rydding så klart:cool:

Back
Topp