Skravletråd :)

Hva er dette for noe tull?? Her har jeg fyra opp stearinlysa pga møkkaværet og så driver nå sola og skinner meg midt i tryne :O hmm jeg som hadde det så romlemantisk med stearinlys og en sovende katte :p
Bor du i nærheten av meg?
Her har solen også kommet tilbake

Hva er dette for noe tull?? Her har jeg fyra opp stearinlysa pga møkkaværet og så driver nå sola og skinner meg midt i tryne :O hmm jeg som hadde det så romlemantisk med stearinlys og en sovende katte :P

Haha, dumme sola:p

Hva er dette for noe tull?? Her har jeg fyra opp stearinlysa pga møkkaværet og så driver nå sola og skinner meg midt i tryne :O hmm jeg som hadde det så romlemantisk med stearinlys og en sovende katte :P
Haha...vi har overtatt møkkaværet:cool:
Sprutregner her nå....skikkelig høstfølelse:rolleyes:

Når de er englebarn så vil jo heller ikke jeg det:p

Hver gang hu reiser på overnatting eller til faren så vil jeg bare ha henne hjem igjen og lurer på hvordan jeg noen gang skal klare meg uten hu :P

Og nå som det har flyttet inn nye under meg lurer jeg på hvordan jeg skal overleve med småbarn i hus når jeg hører griningen haha :P

Du søte Ronja hva skjer om man blir stoppa av dere på grensa med en pusekatt man prøver å smugle med seg? Som da selvfølgelig ikke er vaksinert eller har papirer :P Haha

Hver gang hu reiser på overnatting eller til faren så vil jeg bare ha henne hjem igjen og lurer på hvordan jeg noen gang skal klare meg uten hu :P

Og nå som det har flyttet inn nye under meg lurer jeg på hvordan jeg skal overleve med småbarn i hus når jeg hører griningen haha :P
Haha...ingen vei utenom:p
Annerledes med egne barn som griner da;)

Back
Topp