Skravletråd :)

Langt ifra det verste jeg har gjort i søvne.
Legger meg i badekaret stadig vekk.
En dag tømte jeg absolutt alle klær i walk-in garderoben. Lagde meg en stor haug på gulvet og la meg for å sove der.
En gang våknet jeg opp UNDER stuebordet
Mannen hadde fulgt meg en gang når jeg hadde gått opp på kjøkkenet, drukket ei hel pils som sto i kjøleskapet (jeg liker ikke pils engang) og gått og lagt meg igjen
Oj saann, det hørtes heftig ut

Ble ikke rettet!:eek:
Har 8 innlegg liksom...skravlet masse med Mirell i natt, jeg...
Mangler det ene innlegget jeg skrev etter midnatt og, men har forstått det slik at der er veldig vanlig hver mnd at de første innleggene ikke kommer med

God formiddag!

Hva bringer 1. mai hos dere? Her blir det en rolig dag hjemme, kanskje ut å kjøre en tur. Jeg tror vi alle har godt av å komme oss ut litt.

God formiddag!

Hva bringer 1. mai hos dere? Her blir det en rolig dag hjemme, kanskje ut å kjøre en tur. Jeg tror vi alle har godt av å komme oss ut litt.
God formiddag:)
Her skal jeg prøve å jobbe litt i hagen mens samboer skrur på bilen min

Mangler det ene innlegget jeg skrev etter midnatt og, men har forstått det slik at der er veldig vanlig hver mnd at de første innleggene ikke kommer med
Jeg og Mirell mangler ihvertfall 50 hver...:rolleyes:
Jaja, er jo ikke innleggene som teller;)

God formiddag!

God formiddag:D
Ingen planer her...akkurat stått opp etter nattevakt;)

Back
Topp