Flinke, og flinkeflinke dere er da![]()
For oss faller det naturlig å gjøre det slik, for andre ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke, og flinkeflinke dere er da![]()
Krysser fingrene for at du får sove. Sover ikke prinsessen om natten?God kveldkjenner jeg er superklar for litt søvn nå. Håper jeg får sove litt ivertfall
![]()
ja tenke seg til.. en hel kveld uten Kengu!!!Jeg ogsåDet må til
![]()
Lykke til.God kveldkjenner jeg er superklar for litt søvn nå. Håper jeg får sove litt ivertfall
![]()
som sagt.. det hadde aldri funka herFlinke, og flinke
For oss faller det naturlig å gjøre det slik, for andre ikke
god kveld jenta mi!God kveldkjenner jeg er superklar for litt søvn nå. Håper jeg får sove litt ivertfall
![]()
Det kan vi jo ikke ha noe avja tenke seg til.. en hel kveld uten Kengu!!!
hadde stryki med jeg da![]()
Jo egentligKrysser fingrene for at du får sove. Sover ikke prinsessen om natten?
???ja tenke seg til.. en hel kveld uten Kengu!!!
hadde stryki med jeg da![]()
Jeg har ikke kontrollJeg har holdt litt øye med innleggene til deg og B siden jeg egentlig hadde litt lyst til å prøve meg på 14. plass..
Det går bragod kveld jenta mi!
hvordan går det med deg?
ja ikke santDet kan vi jo ikke ha noe avda er det bedre at hun stikker innom en tur.
joda.. men hun har hvert på kamp i mange timer..???
Kengu har da vært innom i kveld
Det hørtes artig utI området rundt her vi bor er det en del orienterings løyper av den typen man gjør på egenhånd med familien.
Er introduksjon til det oppe i skogen her på søndag, og tenkte vi skulle gå![]()
Får håpe det går greit i natt daJo egentligmen hun har hatt så rare måltider de siste dagene, at jeg våkner med vondt i puppene og super melkespreng
huff.. sover snuppa?Det går braer veldig trøtt bare
![]()
Nei hun er veldig snill i grunn, men hun har spist veldig ofte på dagen, også kan det gå 4-7 timer på natta og da våkner jeg av super spreng, og må pumpe før ammingLykke til.
Er hun ille på natten?
Au, det er ikke godt!Jo egentligmen hun har hatt så rare måltider de siste dagene, at jeg våkner med vondt i puppene og super melkespreng
Det stemmer nokDu har sikkert sett veldig mye rart, og har taushetsplikt og kan ikke fortelle oss noe![]()
Blitt bittelitt![]()