Åh rydda hele jævla huset for Vaskedama kommer i morgen. Er jo ryddinga som er jobbenHva driver dere med ikveld?
Her har jeg nettopp vaska badet..og vaska klær.. Sånne ting jeg ikke gadd på dagtidhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh rydda hele jævla huset for Vaskedama kommer i morgen. Er jo ryddinga som er jobbenHva driver dere med ikveld?
Her har jeg nettopp vaska badet..og vaska klær.. Sånne ting jeg ikke gadd på dagtidhehe
Ja, ender opp med at jeg ber han gjøre det selv... Han er av typen som tar av klærne sine og kanskje ungen sine og legger på plass... Mine lar han henge... "Jeg vet ikke hvor det skal"... Idiot.Det er helt grusomt når de skal parres![]()
Nei men du daBåde ja og nei. Sitter her nå og nesten hyl griner![]()
Gleder meg til langhelg
Noen som har planer?
Det går nok bedre i morgenDet skjærte seg skikkelig i dag. Når jeg skulle amme så blei hun helt hysterisk og hyl skreik og vrei seg unna. Måtte gi flaske for å roe ho ned.
Åh rydda hele jævla huset for Vaskedama kommer i morgen. Er jo ryddinga som er jobben![]()
Ja, ender opp med at jeg ber han gjøre det selv... Han er av typen som tar av klærne sine og kanskje ungen sine og legger på plass... Mine lar han henge... "Jeg vet ikke hvor det skal"... Idiot.![]()
Vi skal på fotballkamp i morgen, tivoli på fredag, rydde i helgnGleder meg til langhelg
Noen som har planer?
Ja det blir deilig. Vi vurderer hytta, MEN...klør litt i fingra etter å begynne i Hagen også... Du da?Gleder meg til langhelg
Noen som har planer?
Det blir jo gøy daSkal visst få babyshower på fredag
Utenom det; ingen planer...
Der da?![]()
Haha, herlig! Jeg må trene opp samboeren... Usikker på hvordan daNei gud så irriterende! Han jeg var sammen med var mye flinkere til å legge klærne på plass med engang så han bretta og la på plass klær så fort de var tørre for han irriterte seg over at jeg enten slang det i en haug eller bretta det men ikke la det på plass haha![]()
Jada, hadde ikke hun kommet hadde jeg nok ikke ryddet hellerGreit med det som er gjort da![]()
Tivoli er gøy. Kanskje vi skal vurdere det og...Vi skal på fotballkamp i morgen, tivoli på fredag, rydde i helgn
Er du søstra til gubben minHaha, herlig! Jeg må trene opp samboeren... Usikker på hvordan dajeg er sånn som kan legge det på senga og om kvelden bare skyver jeg det til siden og legger meg til å sove
![]()
Det blir jo gøy da![]()
Jada, hadde ikke hun kommet hadde jeg nok ikke ryddet heller![]()
Ja det synes jeg dere skal .9Tivoli er gøy. Kanskje vi skal vurdere det og...
Får besøk av søstra mi og familien. Så vi skal være med demSkal visst få babyshower på fredag
Utenom det; ingen planer...
Der da?![]()
Får besøk av søstra mi og familien. Så vi skal være med dem
Ellers er det siste innspurt på oppussing som står på planen.
Skjønner den, greit å komme i gang der ogsåJa det blir deilig. Vi vurderer hytta, MEN...klør litt i fingra etter å begynne i Hagen også... Du da?