Så kosjeg ble veldig skuffet over den apotek pakken der
![]()
Hmm..syntes den var helt grei jeg
Menmen..gratis er gratis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kosjeg ble veldig skuffet over den apotek pakken der
![]()
Bare så dere vet det: jeg har bursdag idag!!!
Hurra for meg!!![]()
Ja det er sant. Rimi sin var bestHmm..syntes den var helt grei jeg
Menmen..gratis er gratis![]()
Sniken! Har ikke bursdagen offentligBare så dere vet det: jeg har bursdag idag!!!
Hurra for meg!!![]()
Ja det er sant. Rimi sin var best
Er dessverre ikke alle som har noe valg når det kommer til det700 på en bh?!
Aldri om jeg hadde fått meg til å bruke så mye![]()
ÅjaDen skal jeg prøve å få tak i imorgende var tomme overalt pp mandag, men skulle få inn nye..
![]()
Hvor kjøper du ?Er dessverre ikke alle som har noe valg når det kommer til det![]()
Kokk eller bare veldig glad i å lage mat??Del opp blomkålen og brokolien i passe store biter.
Hiv i en gryte, og ha i fløte 2/3 opp.
La små koke til de begynner å bli møre.
Oppi ildfast form med ost oppå, og inn i ovnen på 200-225 grader mens kjøttet hviler.
Kan sette opp temperaturen 10 grader før kjøttet er ferdig slik at den er klar til gratengen skal inn.
Smelt masse smør i en dyp panne, hiv oppi gulrøtter i biter, la stå på lav varme til de er møre.
Ha i salt, er også godt med litt sitron og kajannepepper oppi
Neimen gratulerer så mase med dagenBare så dere vet det: jeg har bursdag idag!!!
Hurra for meg!!![]()
For det meste på Change, men er litt i vilrede nå.Hvor kjøper du ?![]()
Change er braKjøpte 85 e, og de er for små, så har kjøpt 95 d/e fra Cubus for å teste, ellers må jeg på change
HobbykokkKokk eller bare veldig glad i å lage mat??
Hipp hipp hurra for degBare så dere vet det: jeg har bursdag idag!!!
Hurra for meg!!![]()
Er dessverre ikke alle som har noe valg når det kommer til det![]()
Åjade har vært utsolgt her flere ganger å
Eventuelt få BH støtte ved store brystHadde jeg ikke hatt valget, så hadde jeg jo såklart brukt det jeg måtte. Men syns det er mye penger alikevel for en bh, som er noe vi nesten MÅ haAlle bh'er burde koste under 500,- uansett str og kvalitet
![]()
Eventuelt få BH støtte ved store bryst
Tross alt, en god BH forhindrer ryggproblemer og en eventuell sykemelding, og de koster..