Skravletråd :)

Har lyst på noe jeg også, men siden formen ikke er helt på topp må jeg holde meg hjemme her også:p
Synes vann er godt jeg da:)

Ja jeg syntes vanligvis vann er veldig godt, men dette svangerskapet er det ikke det beste jeg vet lenger :P alle smakssansene mine er helt på bærtur nå, men bare 3 mnd igjen så er ting tilbake til det normale håper jeg haha :P

Ja da er det greit å holde seg hjemme :)

Ja jeg syntes vanligvis vann er veldig godt, men dette svangerskapet er det ikke det beste jeg vet lenger :P alle smakssansene mine er helt på bærtur nå, men bare 3 mnd igjen så er ting tilbake til det normale håper jeg haha :P

Ja da er det greit å holde seg hjemme :)
Okei, skjønner den:)
Hjelper ikke om du tilsetter litt sitron, agurk eller lime heller?
Da ordner det seg nok uansett etter hvert :)
Er det første barnet eller har du fra før?

Okei, skjønner den:)
Hjelper ikke om du tilsetter litt sitron, agurk eller lime heller?
Da ordner det seg nok uansett etter hvert :)
Er det første barnet eller har du fra før?

Nei vil ikke ha smak i vannet mitt haha det er nr 2, men må si at siden storesøster er 8 år hadde jeg glemt hvordan det er å være gravid haha :P

Nei vil ikke ha smak i vannet mitt haha det er nr 2, men må si at siden storesøster er 8 år hadde jeg glemt hvordan det er å være gravid haha :P
Okei, da får du bare vente i 3 mnd:p
Ja, er vel en del man glemmer fort.

Okei, da får du bare vente i 3 mnd:p
Ja, er vel en del man glemmer fort.

Ja det er vel det, jeg foreslo at det bare er værre denne gangen fordi jeg er eldre, men jm mente jeg bare hadde fortrengt det fra sist haha :P

Ja det er vel det, jeg foreslo at det bare er værre denne gangen fordi jeg er eldre, men jm mente jeg bare hadde fortrengt det fra sist haha :P
Hihi, er vel sikkert noe sant i det :p

Nå kommer dagens store dilemma: skal jeg ligge på sofaen eller skal jeg gå til Narvesen og kjøpe meg noe å drikke. Jeg har så lyst på noe annet enn vann å drikke. Men vet ikke om jeg gidder å gå noen plass haha :P
Haha...spørs hvor langt det er til Narvesen?!:p

Nå kommer dagens store dilemma: skal jeg ligge på sofaen eller skal jeg gå til Narvesen og kjøpe meg noe å drikke. Jeg har så lyst på noe annet enn vann å drikke. Men vet ikke om jeg gidder å gå noen plass haha :p
Hvor langt har du til Narvesen?

Ja man gjør nok det fra gang til gang vil jeg tru haha kanskje fordi om man hadde husker hvordan det var så fikk man ikke så mange unger? :p
Jeg husket veldig godt hvor mye jeg misslikte å gå gravid.
Mannen måtte bruke 1/2 år på å overtale meg til en til.
Eneste grunnen til at jeg har 3 barn, ikke bare et er fordi jeg elsker mer å være mor

Jeg husket veldig godt hvor mye jeg misslikte å gå gravid.
Mannen måtte bruke 1/2 år på å overtale meg til en til.
Eneste grunnen til at jeg har 3 barn, ikke bare et er fordi jeg elsker mer å være mor

Hehe ser den, jeg skulle ikke ha flere jeg da så lillebror kom som en overraskelse :P Jeg hater å gå gravid og hadde aldri planlagt en til :P

Back
Topp